2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
انکار همدستی با مرد افغان در قتل شوهر

انکار همدستی با مرد افغان در قتل شوهر

همسر مقتول: شب حادثه وقتی متهم را با چاقوی خونی دیدم خیلی ترسیده بودم. او مرا تهدید کرد و گفت اگر در این باره با کسی صحبت کنم من و پسرم را نیز خواهد کشت.

دوات آنلاین-زن جوانی که متهم است با همدستی مردی افغان، شوهرش را به قتل رسانده ، روز گذشته در دادگاه قتل را به گردن همدست فراری اش انداخت.

 

به گزارش جوان، صبح دیروز این پرونده روی میز هیئت قضایی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی قرار گرفت.

 

ابتدای جلسه نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست گفت: مقتول مرد ۴۰ ساله به نام یحیی بود که نیمه شب ۲۱دی سال ۹۲ در منزلش بر اثر اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده بود. همسر مقتول پس از بازداشت به قتل شوهرش با همدستی مردی افغان به نام فؤاد اعتراف کرد.

 

مرجان ۴۲ ساله در شرح حادثه گفت: «مدتی قبل با مرد افغانی به نام برکت آشنا شدم و تلفنی با هم رابطه داشتیم. دو ماه گذشت تا اینکه بر کت به افغانستان رفت و این بار دوستش به نام فؤاد تماس گرفت. او می گفت شماره ام را برکت به او داده است به همین دلیل چند بار تلفنی با هم صحبت کردیم و او به من ابراز علاقه کرد. این رابطه ادامه داشت تا اینکه او پیشنهاد قتل شوهرم را مطرح کرد. من مخالف قتل شوهرم بودم اما با اصرارهای فؤاد قانع شدم و در نهایت نیمه شب حادثه در حالیکه شوهرم خواب بود فؤاد وارد خانه شد و شوهرم را با چاقو به قتل رساند.

 

نماینده دادستان در ادامه گفت: پس از اعتراف منهم ماموران ردی از فؤاد پیدا نکردند تا اینکه پرونده پنج سال بعد از حادثه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. با توجه به متواری بودن متهم اصلی، برای همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل درخواست مجازات دارم.

 

بعد از قرائت کیفرخواست و درخواست قصاص از سوی وکیل اولیای دم همسر مقتول که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ایستاد و با انکار جرمش گفت: من فؤاد را نمی شناختم و فقط یکبار او را دیدم که همراه شوهرم در باغچه خانه مان در حال دفن کردن چیزی بودند. شب حادثه وقتی متهم را با چاقوی خونی دیدم خیلی ترسیده بودم. او مرا تهدید کرد و گفت اگر در این باره با کسی صحبت کنم من و پسرم را نیز خواهد کشت و همه اظهاراتم به خاطر تهدیدهای او بود.

 

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.