2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خانم‌های چاق با چه مانتوهایی خوش تیپ تر به نظر می‌رسند

خانم‌های چاق با چه مانتوهایی خوش تیپ تر به نظر می‌رسند

برای زنان چاق و با اندام‌ درشت، مانتوهای بلند مناسب‌تر است و این‌که مانتو هر چه تنگ‌تر باشد، لاغرتر نشان‌تان می‌دهد تصوری اشتباه است.

دوات آنلاین-مانتو یکی از اصلی‌ترین لباس های بانوان است بنابراین انتخاب درست یا نادرست آن می‌تواند تاثیر زیادی را بر ظاهر فرد داشته باشد. طبیعی است هر خانمی علاقه‌مند باشد تا مانتویی انتخاب کند که ظاهر او را متناسب‌تر و شیک‌تر جلوه دهد. قبل از هر چیز، شکل اندام خود را بشناسید و بر اساس 12 نکته‌ای که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم، در انتخاب مانتوی خود دقت و سلیقه بیشتری به خرج دهید.

 

مانتوهای بلند برای خانم‌های چاق مناسب‌تر است

برای اندام‌های درشت، مانتوهای بلند نسبت به مانتوهای کوتاه مناسب‌تر است چون اندام را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد.

 

این‌که مانتو هر چه تنگ‌تر باشد، شما را لاغرتر نشان می‌دهد تصوری اشتباه است. بهتر است مانتویی را انتخاب کنید که درست اندازه شما باشد. درغیر این‌صورت شما  را بزرگ و بدقواره نشان می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: چه مدل لباسی ما را لاغرتر نشان می‌دهد

 

مانتوهای کشی و استرچ معمولا برای زنان درشت اندام مناسب نیست و توصیه نمی شود برای این دسته از افراد مانتوهایی با جنس پارچه‌ای نرم و ظریف توصیه می‌شود. در عوض، هرچه پارچه ضخیم‌تر و آهار بیشتری داشته باشد، جثه فرد بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

 

مانتوها با برش‌هایی در پهلو، گزینه مناسبی برای شیک‌تر به نظر رسیدن بانوان با جثه درشت است. از پوشیدن مانتوهایی که جیب‌های بغل و از رو دارد، خودداری کنید.

 

پوشیدن مانتو با راه افقی شما را از آن چه که هستید، درشت‌تر نشان می‌دهد. مانتوهایی را بپوشید که راه‌های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی نداشته باشند.

 

به خانم هایی با جثه های درشت، مانتوهایی پیشنهاد می‌شود که در قسمت بالاتنه طرح‌دار باشد البته نه طرح‌های زیاد شلوغ. این طرح می‌تواند تزیینات قلاب‌دوزی، گلدوزی و... باشد که به این ترتیب بالاتنه را کمی بزرگ‌تر و متناسب با پایین‌تنه نشان دهد. 

 

بیشتر بخوانید: قانون‌های طلایی برای شیک پوشی و خوش‌تیپی خانم‌های چاق

 

در صورت بزرگ بودن بالاتنه نسبت به پایین‌تنه، بهتر است مانتوهای گشادتر، ساده‌تر و بدون طرح در بالاتنه بپوشید. مانتو همراه با دامن چین‌دار، توجه را از بالا تنه بزرگ شما کم می‌کند.

 

مانتوهایی که در پهلو‌ها چاک یا دامنی کلوش یا A شکل دارند، به راحتی این افراد در نشستن و راه رفتن کمک می‌کند.

مانتوفروشی

مانتوهایی که شما را لاغرتر نشان می‌دهد

مانتوهای تیره رنگ مثل سورمه‌ای، قهوه‌ای، زرشکی، سبز تیره و... تاثیر مثبتی در لاغرتر نشان دادن افراد دارد. به‌خصوص رنگ مشکی بهترین پیشنهاد برای افراد درشت است تا جثه آن‌ها متناسب‌تر دیده شود. بهتر است این افراد از لباس‌های هم‌رنگ استفاده نکنند و رنگ شلوار و مانتوی آن‌ها متفاوت باشد.

 

بیشتر بخوانید: اصول خوش‌تیپی بر اساس فرم بدن

 

مانتوهایی با یقه هفت مانند یقه آرشال و انگلیسی، بالاتنه افراد را لاغرتر نشان می‌دهد. اگر قسمت برگردان یقه، باریک‌تر باشد در متناسب به نظر رسیدن بالاتنه افراد موثر خواهد بود.

 

درصورتی که مانتو دارای کمربند است، پیشنهاد می‌شود کمربند پایین‌تر از شکم بسته شود و نه روی شکم. ضمن این که استفاده از کمربند با سگک‌های بزرگ مناسب این افراد نیست.

 

این مانتوها را نپوشید

استفاده از مانتو و پالتوی پشمی، کاپشن‌های بادی و پفکی به این افراد توصیه نمی‌شود چون ‌جثه شان را درشت‌تر نشان می‌دهد. برخی مانتوها به دلیل مدل و برشی که دارند حجم زیادی پارچه در آن ها به کار گرفته شده است که باعث می‌شود فرد چاق‌تر دیده شود.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.