2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
 بهانه باورنکردنی یک زوج برای طلاق

بهانه باورنکردنی یک زوج برای طلاق

زن و شوهر مالزیایی به‌خاطر اختلاف نظر بر سر نحوه استفاده از خمیر دندان ترجیح دادند به زندگی مشترک خود پایان بدهند.

دوات آنلاین-بعضی زن و شوهرها مخصوصا زوج‌های جوانی که در سال‌های ابتدایی زندگی مشترک هستند به بهانه‌های واهی با هم کشمکش می‌کنند و در نهایت کار به طلاق می‌کشد. بعضی بهانه‌ها برای طلاق واقعا عجیب است. این بار زوجی جوان در مالزی به خاطر اختلاف نظر درباره نحوه استفاده از خمیر دندان کار را به جدایی کشاندند.

 

رکنا نوشت: در حالی که زوج‌های قدیمی با وجود داشتن مشکلات متعدد با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و به زندگی کنار هم ادامه می‌دادند اما امروزه زوج‌های جوان به دلایلی کوچک و حتی مسخره از یکدیگر جدا می‌شوند، مانند طلاق زوج جوان مالزیایی که طلاق عجیب آنها به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

 

این زوج جوان که هویت آنها مشخص نشده است، به‌دلیل اختلاف سلیقه در روش استفاده از خمیر دندان از هم جدا شدند. در حالی که مرد جوان دوست داشت تا با فشار دادن انتهای خمیر دندان از خمیر آن استفاده کند، همسر او عادت داشت تا با فشار دادن میانه خمیر دندان از خمیر آن استفاده کند. این اختلاف سلیقه پای این زوج را به دادگاه کشاند و در نهایت آنها از هم جدا شدند.

 

وزارت آمار مالزی، تعداد طلاق در سال ۲۰۱۷ در مالزی را ۴۹۹۶۵ مورد اعلام کرده که در مقایسه با سال ۲۰۱۶ و ثبت ۵۱۶۴۲ مورد، روند کاهشی داشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.