2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
گلایه‌های بشار رسن از شرایطش در پرسپولیس:  حرفه‌ای هستم و سکوت کردم

گلایه‌های بشار رسن از شرایطش در پرسپولیس: حرفه‌ای هستم و سکوت کردم

بشار رسن یکی از محبوب‌های تیم پرسپولیس است اما گل‌زنی‌هایش برای تیم عراق هیچ وقت برای ایرانی‌ها خوشایند نبود و هواداران همچنان او را ستاره تیم پرسپولیس می‌خواهند. او از شرایطش در پرسپولیس گلایه دارد.

دوات آنلاین-  بشار رسن هافبک تکنیکی پرسپولیس که در چند بازی غیبت‌اش خیلی به چشم آمد با حضورش خیال کالدرون را از بابت یک هافبک پاسور و فانتزی‌باز در ارائه پاس به مهاجمان و بقیه عناصر هجومی تیم پرسپولیس راحت کرد. 

 

ایران ورزشی نوشت: در رابطه با آخرین شرایط پرسپولیس و جنگ‌اش برای عنوان قهرمانی نیم‌فصل با بقیه مدعیان و آخرین شرایط بشار گفت و گویی صریح با او داشتیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.

 

*چرا کیفیت بازی‌تان مقابل سایپا خیلی خوب نبود و در طول دیدارتان روند بازی‌تان خیلی فراز و نشیب داشت؟

 مقابل سایپا بد بازی نکردیم اما بالاخره کیفیت چمن ورزشگاه شهر قدس و بلند بودن چمن، روی پاس‌ها و روند بازیمان کمی تأثیر گذاشته بود، با وجود این در طول بازی، ما تیم برتر میدان بودیم و به جز ده پانزده دقیقه از نیمه دوم که حریف همه چیز را از دست رفته می‌دید و کمی روی دروازه ما فشار آورد ما تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی سه امتیاز را گرفتیم و شرایط‌مان را برای رسیدن به صدر ایده‌آل کردیم که برای ما و هواداران‌مان برد بسیار امیدوار‌کننده‌ای بود.

گلایه‌های بشار رسن از شرایطش در پرسپولیس: من حرفه‌ای هستم و سکوت کردم اما من هم خانواده دارم

*چقدر برای قهرمانی نیم‌فصل امیدواری و به طور جدی به آن فکر می‌کنی؟

 بدم نمی‌آید که با قهرمانی نیم‌فصل کارمان را به طور موقت تمام کنیم و به استقبال تعطیلات برویم اما در نیم‌فصل تیم‌ها بیشتر تحت تأثیر یکسری هیجانات هستند و به جمع کردن امتیاز فکر می‌کنند اگرچه در نیم‌فصل دوم است که ارزش تک تک امتیازات خیلی زیاد می‌شود و قهرمانی و جام را به بهترین و شایسته‌ترین تیم می‌دهند به همین دلیل هدف اصلی ما قهرمانی در پایان فصل و کسب چهارمین عنوان قهرمانی است هر چند که قطعاً بی‌میل هم نیستیم به خاطر خوشحالی هواداران‌مان و تیم‌مان با قهرمانی نیم‌فصل هم به کارمان به طور موقت خاتمه بدهیم.

 

*در خصوص بازی‌تان مقابل پارس در جم چه صحبتی داری؟

 قطعاً این بازی هم برای ما بازی آسانی نخواهد بود و همه تیم‌ها مقابل مدافع عنوان قهرمانی با تمام قوا و روحیه مضاعف قرار می‌گیرند اما بالاخره ما هم پرسپولیس هستیم و بعد از کسب چند برد متوالی در لیگ و جام حذفی روی روند خوبی قرار داریم و روحیه برد در تیم ما به بهترین حالت ممکن شکل گرفته به همین دلیل تیم ما مقابل پارس هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کند.

 

الحدیل رقیب سنگین برای پرسپولیس

*قبول داری که تیم‌تان در کنار علی علیپور به یک مهاجم خوب و شش‌دانگ دیگر نیاز دارد؟

 شاکله هر تیمی آرام آرام باید شکل بگیرد اما قطعاً با حضور یک مهاجم دیگر شرایط ما بهتر می‌شود. مهاجمی که بیشتر می‌تواند به علیپور و خط حمله و گلزنی ما کمک کند و در این صورت اوضاع تیم‌مان عالی می‌شود.

 

*در مورد گروه‌تان در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

 در گروه ما تیم‌های خوبی قرار دارند اما در این بین حریف اصلی ما الدحیل است تیمی که با چند تن از بازیکنانش خیلی دوست و رفیقم. آنها تیم خوبی هستند و به لحاظ بودجه هم بودجه بسیار عظیمی دارند؛ بودجه‌ای که فراتر از فوتبال ایران است و جدا از این موارد این تیم حتماً می‌تواند رقیب سنگینی برای ما باشد، با وجود این ما هم تیم پرسپولیس هستیم و سابقه درخشانی در آسیا داریم و حتی چندی قبل به فینال آسیا هم رسیدیم.

 

*شرایط مالی‌ات را با باشگاه مشخص کردی؟

 من بازیکن حرفه‌ای هستم و به خاطر اسم هواداران و تیمم با وجود آنکه بیشتر از 7 ماه است پولی نگرفته‌ام سکوت کرده‌ام اما بالاخره تعهد باشگاه هم در قبال من عملی نشد. دوست ندارم تیمم را ترک کنم اما بالاخره من هم خانواده دارم و به آنها متعهدم و باید هزینه آنها را تأمین کنم. تا حدی که بتوانم صبر می‌کنم اما بالاخره صبر من هم تا جایی ادامه خواهد داشت و بعد از این مدت حتماً تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.