2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نجات مرد همسرکشی از چوبه دار

نجات مرد همسرکشی از چوبه دار

فرزندان مقتول توضیح دادند سعی کردند مانع قتل مادرشان شوند اما نتوانستند جلوی پدرشان را بگیرند.

دوات آنلاین-مردی که همسر خود را کشته بود با رضایت فرزندانش و درخواست معاون اول قوه قضاییه برای پرداخت دیه به فرزندان صغیر از مرگ نجات خواهد یافت.

 

رسیدگی به پرونده این قتل 20 آبان سال گذشته آغاز شد، آن زمان همسایه‌های این خانواده افغان از شنیده شدن سروصدای شدیدی شبیه درگیری به پلیس تهران اطلاع دادند و ماموران پس از حضور در محل با پیکر بی جان مادر خانواده روبه‌رو شدند.

 

در پی آن بازپرس کشیک قتل تهران نیز در جریان ماجرا قرار گرفت و با حضور در محل قتل که خانه‌ای در فرحزاد بود دستور تحقیقات را صادر کرد.

 

با شروع تحقیقات مشخص شد زن جوان بر اثر اصابت چاقو به گردنش به قتل رسیده و انگیزه قتل این بوده که شوهر مقتول به او شک داشته که با غریبه‌ای ارتباط دارد.

 

این در حالی بود که مرد 35 ساله ابتدا مدعی بود همسرش خودکشی کرده است اما در ادامه دچار ضد و نقیض گویی شد. همچنین سه نفر از شش فرزند متهم که دو دختر 10 و 17 ساله و یک پسر 15 ساله بودند نیز گفتند  پدرشان پس از ضرب و شتم مادرشان او را با چاقو زد و به قتل رساند. آنها توضیح دادند هر چه تلاش کردند نتوانستند مانع این اتفاق شوند.

 

به این ترتیب مرد افغان به اتهام قتل همسرش بازداشت  و در نهایت هفته گذشته این مرد برای آخرین دفاع در دادسرای جنایی تهران حاضر شد و بازپرس زمانی رییس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران اظهارات او را شنید.

 

سپس باتوجه به اینکه سه فرزند مقتول از قصاص قاتل مادرشان گذشت کرده بودند و از سویی در تحقیقات اولیای دم دیگر زن کشته شده شناسایی نشدند، معاون اول قوه قضایه به عنوان ولی سه فرزند صغیر این مرد درخواست دیه را مطرح کرد و در نهایت برای این مرد کیفرخواستی با اتهام مباشرت در یک فقره قتل عمد صادر شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.