2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
ازدواج پنهانی سرگرد قلابی با زن و 3 بچه

ازدواج پنهانی سرگرد قلابی با زن و 3 بچه

مأموران دژبان ناجا در یکی از خیابان های جنوبی تهران متوجه یکی از مأموران پلیس راهور شدند که رانندگان عبوری را متوقف کرده و در قبال تخلفی که مرتکب شده بودند از آنها جریمه نقدی دریافت می کرد و در جیبش می گذاشت.

دوات آنلاین-مجرم سابقه دار در پوشش پلیس و با درجه سرگردی پلیس راهور در حالی که صاحب همسر و سه فرزند بود به خواستگاری رفت و دوباره ازدواج کرد.

 

متهم در پوشش پلیس در شهرهای قم و تهران رانندگان متخلف را متوقف و آنها را به صورت نقدی جریمه می کرد تا اینکه بازداشت شد.

 

به گزارش ج,ان، ۴ شهریور ماه امسال مأموران دژبان ناجا هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان های جنوبی تهران متوجه یکی از مأموران پلیس راهور شدند که رانندگان عبوری را متوقف کرده و در قبال تخلفی که مرتکب شده بودند از آنها جریمه نقدی دریافت می کرد و در جیبش می گذاشت.

 

مأموران دژبان که احتمال داده بودند آن مرد که درجه سرگردی هم داشت پلیس قلابی باشد، خود را به او رسانده و از وی خواستند مدارک شناسایی اش را نشان دهد. آن مرد اما گفت مدارکش راهمراه ندارد.

 

بنابراین مأموران پلیس وی را بازداشت کردند. پلیس قلابی اما در راه انتقال به کلانتری محل، موفق به فرار شد. مأموران پلیس هم به سراغ خودروی وی رفته و آن را به کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس منتقل کردند.

 

در شاخه دیگری از تحقیقات پرونده به اداره پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در این باره تحقیق کردند. آنها در بازرسی از داخل خودروی متهم مقدار زیادی گواهینامه متعلق به افراد غیر کشف کردند.

 

وقتی صاحبان گواهینامه ها به اداره پلیس دعوت شدند، گفتند که یکی از مأموران پلیس راهور که درجه سرگردی داشت به جای صدور قبض جریمه از آنها جریمه نقدی دریافت کرده و گواهینامه آنها را هم مصادره کرده است.

 

بعد از به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان با بررسی اوراق خودرو موفق شدند مالک آن را که مردی به نام سعید بود، شناسایی کنند. بررسی سوابق سعید نشان داد که او از مجرمان سابقه دار است که بارها به اتهام سرقت مسلحانه کلاهبرداری و جعل عنوان بازداشت شد و به زندان افتاده است.

 

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه سعید را شناسایی و او را بازداشت کنند. سعید در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل بعد از رهایی از زندان با پوشیدن لباس پلیس راهور با ادعای جریمه کردن رانندگان از آنها پول نقد می گرفتم.

 

وی گفت: من به این شیوه در شهرهای قم و تهران رانندگان عبوری را متوقف می کردم و از آنها پول نقد می گرفتم. خیلی وقت ها خودم را رئیس ستاد ترخیص یا کارشناس ایران خودرو یا سرگرد پلیس راهور معرفی می کردم و با طرح ادعاهایی مثل فروش خودروی سهمیه ای، استخدام در ستاد ترخیص، کم کردن جریمه و گرفتن گواهینامه و جواز ساخت منزل از مردم پول می گرفتم.

 

بعد از بر ملا شدن جرائم متهم، تحقیقات بعدی پلیس نشان داد که متهم در حالی که صاحب همسر و سه فرزند بوده تحت عنوان سرگرد پلیس راهور په خواستگاری رفته و با زن جوانی هم ازدواج کرده است.

 

تحقیقات از خانواده تازه متهم نیز نشان داد که او با معرفی خود به‌عنوان افسر پلیس، بستگان تازه اش را فریب داده و از آنها هم کلاهبرداری کرده است.

 

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: ارزش مالی پرونده در حال حاضر ۱۵۰ میلیون تومان است و متهم این بار به دستور بازپرس شعبه ۷ دادسرای ناحیه ۳۴ روانه زندان شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.