2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
نظر مردم درباره سریال وارش، داستان جذاب تاریخی- محلی با بازی‌های خوب

نظر مردم درباره سریال وارش، داستان جذاب تاریخی- محلی با بازی‌های خوب

اکثر بینندگان وارش این سریال را پسندیده‌اند و از داستان خوب این سریال و همچنین بازی‌های بازیگران حرف می‌زنند. نظر چند مخاطب را درباره وارش بخوانید و نظر خودتان را بنویسید:

دوات آنلاین-سریال وارش از همان ابتدا توجه مخاطبان را جلب کرد و توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند. این سریال بینندگان زیادی دارد که اکثر آن را پسندیده‌اند.

 

وارش؛ سریالی جذاب و آموزنده

مینو نوشته است: سریال وارش بسیار عالیست قصه جذاب و پرمحتوایی دارد. بازی خانم طهموری، آقای کمالی ، آقای تشکر ،آقای هاشمی حرف ندارد.

 

محدثه نوشته است: بخاطر ساخت سریال وارش بسیار سپاسگزارم. واقعا دیدنی و جذاب است. قصه آموزنده و جالبی دارد. فضای دهه های قدیم بسیارزیبا به تصویر کشیده شده است.

نظر مردم درباره سریال وارش، داستان جذاب تاریخی- محلی با بازی‌های خوب

شیوا نظر داده است: سریال آموزنده و جالبی است. به اتفاق خانواده آن را تماشا میکنیم. بازی آقای کمالی،آقای تشکر و خانم طهموری حرف ندارد.

 

مریم معتقد است: سریال بسیار عالی و جذابی است. با بازیگران حرفه ای و فیلمنامه قوی.مخصوصا بازی خانم طهموری و آقای کمالی.

نظر مردم درباره سریال وارش، داستان جذاب تاریخی- محلی با بازی‌های خوب

آشنایی با رسم و رسوم گذشته در سریال وارش

علی نظر داده است: یکی از خوبی‌های این سریال این است که ما را با رسم و رسوم قدیم‌ها آشنا می‌کند و می فهمیم در گذشته چه طور زندگی می‌کردیم و چه رسم‌هایی داشتیم.

 

مخاطبی که خودش را معرفی نکرده نوشته است: سریال وارش دو تا ویژگی خیلی خوب دارد. اول این‌که مربوط به منطقه‌ای غیر از تهران است. متاسفانه مدت‌ها است اکثر سریال‌هایی که نشان می‌دهند مربوط به تهران است. سریال‌هایی مثل بانوی سردار و وارش کم هستند. دوم این‌که سریال تاریخی است. سریال‌های تاریخی خیلی جذاب هستند. ممکن است داستان آنها واقعی نباشد اما همین که زندگی مردم را در یک دوره تاریخی نشان می‌دهد واقعا جذاب است.

 

فکوری هم نظری مشابه این مخاطب ناشناس دارد و می‌گوید: در خیلی از سریال‌ها فقط تهران نشان داده می‌شود آن هم بالاشهر تهران و زندگی تجملاتی. در حالی که داستان‌های واقعی جاهای دیگری است.

نظر مردم درباره سریال وارش، داستان جذاب تاریخی- محلی با بازی‌های خوب

بازی متفاوت بازیگران

کریم حسابی درباره بازی بازیگران اظهارنظر کرده است: من اول آقای کمالی را نشناختم. خیلی با نقشی که در سریال گرگ و میش بازی کرده بود فرق دارد. همین نشان می‌دهد چقدر بازیگر توانایی است. هدایت هاشمی را هم همیشه در نقش‌های طنز دیده بودم و اصلا فکر نمی‌کردم سریال جدی را به این خوبی بازی کند. آقای تشکر هم همین طور.  بازیگران زن هم خیلی خوب بازی کرده‌اند. شاید واقعا شمالی باشند اما اگر نیستند خیلی خوب بازی کرده‌اند.

 

یکی دیگر از مخاطبان از یکی از سکانس‌های این سریال انتقاد کرده است: آن قسمت وارش که زلزله آمد خیلی تلخ بود. گریه‌ام گرفت. به نظرم نباید این صحنه‌های تلخ را نشان می‌داد. مخصوصا مرگ طوبی واقعا ناراحتم کرد. تا شب به او فکر می‌کردم.

 

حمیده-ف نیز نظر داده است: مهم‌ترین نکته سریال وارش این است که یکی مثل یارمحمد جلوی زور می‌ایستد و از قدرت تراب و امثال او نمی‌ترسد. قلداربازی های گذشته را خوب نشان می‌دهد. این درس خیلی بزرگ است که آدم باید سعی کند همیشه طرف درست را بگیرد نه این‌که به خاطر منفعت‌های الکی حق را نادیده بگیرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
علیرضا همتی نژاد 1401/07/13
خیلی سریال قشنگه
علیرضاهمتی نژاد 1399/12/26
خیلی سریال فوق العاده زیبایه دیدن سریال وارش برای من لذت بخشه
سعید 1398/10/25
سلام ... این چه طرزه فیلم ساختنه ...یعنی نامادری از مادر بهتره... روز به روز بدتر میشه....
ناشناس 1398/10/25
سریال خوبیه، خانواده ما که هر شب دنبال میکنیم سریال رو
ناشناس 1398/10/19
خیلی سریال بدیه سریال قاطی پاتیه اصلا خوشم نمیاد
ناشناس 1398/10/02
نمیدونم فیلمای ایرانی چرا همشون اینطوری شدن همش کشک و کشتار، همش اعصاب خوردی تا الان 4 نفر رو تو این فیلم کشتن شوهر اول وارش، شوهر دوم وارش، شوهر سوم وارش، ملنگ لابد الانم نوبت این وکیله ست ... جز کشتن و مردن چیز دیگه ای ندارین نشون بدین؟؟؟!!!!
مخاطب 1398/10/02
چرا اثر انگشت وارش از رو چاقو مشخص شد، ولی اثر انگشت اونی که با چاقو کشته مشخص نشد؟؟!!! البته فیلمای ایرانی همشون همینطورین، بیشتر از این انتظار نمیره
علی 1398/09/25
سریال خیلی خوبیه بعضی قسمت ها واقعا نقس آدم بند میاد از هیجان و استرس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.