2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
طلاق به‌دلیل بدهی 3ساله شوهر به زن

طلاق به‌دلیل بدهی 3ساله شوهر به زن

زن در دادگاه: 3 سال پیش شوهرم گرفتار بود و 60 میلیون تومان قرض خواست اما بعد از آن پولم را پس نداد.

دوات آنلاین-بدهی سه ساله مرد به همسرش، در نهایت پای آنها را به دادگاه خانواده تهران باز کرد. زن جوان وقتی دید همسرش پول او را پس نمی‌دهد، تصمیم عجیبی گرفت و زندگی‌شان را به عنوان یکی از پرونده‌های دادگاه خانواده، پیش روی قاضی قرار داد.

 

این زن وقتی مقابل قاضی قرار گرفت درباره ماجرای زندگی شان گفت: تقریبا چهار سال است با فرید ازدواج کرده‌ام. همان اوایل زندگی فرید از من پول میلیونی قرض گرفت. آن زمان من کلی پول پس‌انداز کرده بودم. پس از سال‌ها کار این پول را برای خودم در بانک پس‌انداز کرده بودم. فرید گرفتار بود و چک داشت؛برای همین از من خواست 60 میلیون تومان به او قرض بدهم تا چک خود را پاس کند. قول داد به‌زودی پولم را پس می‌دهد. از آن روز تا الان سه سال گذشته، ولی فرید هیچ پولی به من نداده است. آن پول حاصل سال‌ها کار کردن و پس‌اندازم بود. ولی فرید با بی‌رحمی از من گرفت و دیگر پس نداد.

 

در صورتی که می‌دانم این پول را دارد، اما هر بار که بحث آن را پیش کشیدم گفت که هروقت پول خواستم به خودش بگویم؛لزومی ندارد این همه پول در حسابم باشد. در صورتی که آن پول برای خودم بود. فرید این مساله را درک نکرد. هر بار که پولم را از فرید خواستم ،او گفت نیازی نیست به پولم فکر کنم. هر بار دعوا راه انداخت و گفت ما با هم در زندگی شریکیم و اگر پولی دادم برای زندگی‌مان دادم و نباید آن را پس بگیرم.  در صورتی‌که من آن پول را برای بدهی فرید پرداخت کردم و باید آن را به من پس بدهد. الان سه سال است سر این موضوع با هم درگیر هستیم. شاید من بخواهم با پول خودم کاری انجام دهم، نمی‌خواهم همیشه از فرید پول بگیرم. ولی او مرا فریب داد و پس‌اندازم را از من گرفت. نمی‌توانم او را ببخشم و در نهایت هم تصمیم گرفتم از او جدا شوم. نمی‌توانم با مردی که هیچ ارزشی برای حق و حقوقم قائل نیست و مرا فریب داده است، زندگی کنم.

 

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی آن زمان ما مشکلات مالی زیادی داشتیم. برای شروع زندگی مان خانه‌ای خریده بودم و کلی بدهی داشتم. برای همین هر هزینه‌ای که کردم برای زندگی مان بود. آن چک را هم برای خانه باید پاس می‌کردم. اما لاله از وقتی این پول را به من داد، مرتب سرم منت می‌گذارد و در هر شرایطی پولش را می‌خواهد. وقتی دیدم زندگی‌مان تا این اندازه برایش بی‌اهمیت است، برای همین به او گفتم این پول برای زندگی‌مان خرج شده است.

 

من آن همه سختی کشیدم تا زندگی‌مان را تشکیل بدهم. حتی برای تهیه جهیزیه هم به لاله گفتم لازم نیست به خودت فشار بیاوری، می‌توانیم وسیله‌ها را با هم بخریم. برای همین به او کمک کردم. ولی لاله فقط یک بار برای زندگیم آن پول را خرج کرد و الان سه سال است مرتب درگیر آن مساله است.

 

 در صورتی که همیشه سعی کردم در رفاه کامل باشد و هیچ‌وقت اجازه ندادم طعم بی‌پولی را بچشد. با این حال باز می‌گوید پولم را می‌خواهم. حتی به خاطر این موضوع گفت باید از هم جدا شویم. برای همین من هم تصمیم گرفتم از او جدا شوم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.