2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
علی مسلمی بازیگر نقش برادر کمال در سریال حکایت های کمال: اتفاقاتی برای نقش من رخ می‌دهد

علی مسلمی بازیگر نقش برادر کمال در سریال حکایت های کمال: اتفاقاتی برای نقش من رخ می‌دهد

علی مسلمی،بازیگر نقش برادر کمال در سریال حکایت های کمال کارش را با تئاتر شروع کرد و سپس در سریال هست و نیست درخشید و مسیرش را به‌خوبی ادامه داد.

دوات آنلاین-علی برادر بزرگ کمال در سریال حکایت های کمال به سربازی رفته و به همین دلیل حضورش در فصل اول این سریال کمرنگ است اما در فصل دوم ماجراهایی برایش رخ می‌دهد. علی مسلمی بازیگر این نقش توضیحاتی را داده است که می‌خوانید:

 

شروع کار علی‌ مسلمی به عنوان بازیگر

علی‌ مسلمی بازیگر نقش برادر کمال درباره فعالیت در عرصه بازیگری به باشگاه خبرنگاران گفت:شروع کار من به تئاتر برمی‌گردد، تئاتر «نیمروز اسکاتلند» به کارگردانی ندا هنگامی که در سی‌وپنجمین دوره جشنواره فجر هم اجرا رفتیم از جمله این آثار است.

 

وی ادامه داد:در این مدت کار‌هایی داشتم تا اینکه در سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده اولین کار جدی را بازی کردم.تجربه با سهیلی‌زاده بسیار لذت‌بخش است.

 

این بازیگر ادامه داد:شایان‌فر تهیه کننده «هست و نیست» هم حضور داشتند و در ادامه «حکایت‌های کمال» را هم بازی کردم.وی از تهیه کنندگان قدیمی است که به جوانان فرصت می‌دهند بدون پارتی در فیلم بازی کنند از این رو در سریال حکایت‌های کمال شاهد بسیاری از نوجوانان هستیم که به پشتوانه آقای تهیه کننده حضور پیدا کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل علی مسلمی

 

بازیگر نقش برادر کمال گفت: شرایط به گونه‌ای شده که بیشتر کار‌ها سفارشی شده است به نظرم باید حضور آقای شایان‌فر را غنیمت بشماریم که به  بازیگران بها می‌دهند همچنین آقای صلح‌میرزایی که تجربه خوبی با ایشان داشتم خیلی بازیگر همراهی هستند. حکایت‌های کمال گروه خوبی داشت و در کنار بازیگران با تجربه پاک‌نیت وشهره لرستانی بازی کردم و از آنها یاد گرفتم.

علی مسلمی بازیگر نقش برادر کمال در سریال حکایت های کمال

برای علی در فصل دوم حکایت های کمال اتفاقاتی می‌افتد

وی پیرامون سریال حکایت‌ های کمال توضیح داد:این سریال حال و هوای نوستالژی دهه ۴۰ را روایت می‌کند و برای خانواده‌ها تداعی گر خاطرات گذشته است از این رو برای مخاطبان جذاب بوده است و با استقبال روبه‌رو شده است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مه‌لقا مینوش زاده بازیگر نقش ریحانه خواهر کمال

 

مسلمی گفت:من نقش علی برادر بزرگ کمال را بازی می‌کنم که برای فصل دوم ادامه دارد و اتفاقات و ماجرا‌هایی برای این نقش رخ می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل محمدرضا شیرخانلو ،بازیگر نقش کمال

 

وی پیرامون داشتن پارتی در این حرفه گفت:من و امثال من به دلیل نداشتن پارتی  باید راه سخت و دشواری را طی کنیم، اما چیزی از ارزش کار ما کم نمی‌کند و باعث نمی‌شود که دست از تلاش برداریم. من در دانشگاه هنر و معماری دانشجوی رشته تئاتر هستم و درس می‌خوانم جایی که تعداد بسیاری از دوستانم که شایسته بازیگری هستند و می‌توانند دیده شوند، ایستاده‌اند و سختی را تحمل می‌کنند، اما به دنبال فرصتی برای دیده شدن هستند. من به نمایندگی آن‌ها صحبت می‌کنم و می‌گویم که با تلاش و کوشش می‌توان به خیلی از موفقیت‌ها رسید. در همه مشاغل این اتفاقات رخ می‌دهد اما در نهایت، شرط ماندگاری، شایسته بودن است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/10/21
درود بر طرز فکر شما ، که تلاش را سرلوحه کار خویش قرار داده ومانن بعضی ها پارتی بازی نکرده اید قطعا قطعا قطعا مردم هم از چنین افراد شایسته ای استقبال خواهند کرد انشالله با کمک امام رضا به هر آرزویی که میخواهید برسید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.