2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دستیار پزشک متهم به تهیه فیلم سیاه از زنان

دستیار پزشک متهم به تهیه فیلم سیاه از زنان

تحقیقات مأموران نشان داد در چند سال اخیر تعداد چهار زن که از سوی پزشک متخصص و دستیارش مورد عمل جراحی زیبایی قرار گرفته‌اند به خاطر قصور پزشکی و موارد دیگر به کام مرگ رفته‌اند.

دوات آنلاین-تحقیقات از پزشک متخصص و دستیار پنجه طلایش به اتهام قتل یکی از بیمارانشان که زنی میانسال است در جریان است. براساس شکایت‌های مطرح شده دستیار پزشک بعد از بیهوش کردن زنان از آن‌ها فیلم سیاه تهیه و آن‌ها را برای وارد شدن به روابط بی‌شرمانه تهدید کرده‌است.

 

به گزارش روزنامه جوان، رسیدگی به پرونده پزشک جراح زیبایی و دستیارش از شهریور‌ماه امسال با شکایت مردی درباره مرگ مشکوک همسرش هنگام عمل جراحی زیبایی در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس پایتخت قرار گرفت.

 

شاکی به مأموران گفت: همسرم پریسا ۴۷‌سال سن داشت و حاصل زندگی ما یک دختر ۱۸‌ساله و یک پسر ۱۲‌ساله است. همسرم همیشه احساس می‌کرد اضافه وزن دارد و به همین خاطر به چند پزشک متخصص جراح پلاستیک مراجعه کرد، اما آن‌ها معتقد بودند که نیازی به عمل جراحی ندارد تا اینکه در اینستاگرام با آگهی عمل جراحی ساکشن مواجه شد که صاحب آگهی خودش را پزشک متخصص جراح زیبایی معرفی کرده‌بود و همسرم برای عمل پیش او رفت. در نهایت همسرم ۱۱‌آذر سال قبل پس از پرداخت ۱۱‌میلیون تومان در کلینیکی مورد عمل جراحی قرار گرفت و حالش بد شد. پزشک مدعی بود عوارض بعد از عمل است، اما همسرم چهار روز بعد به علت عفونت شدید فوت کرد که مشخص شد وسایل عمل جراحی استرلیزه نبوده است. پس از این از پزشک شکایت کردم و پرونده‌ام در دادسرای ویژه جرائم پزشکی مطرح بود تا اینکه از طریق شاهد‌های عینی فهمیدم زمان عمل پزشک متخصص در اتاقی در حال استراحت بوده و دستیارش که هیچ سر رشته‌ای از عمل جراحی ندارد، همسرم را عمل کرده و به همین خاطر قاضی دادسرای پزشکی با قرار عدم صلاحیت رسیدگی پرونده‌ام را به دادسرای امور جنایی فرستاده است.

 

پس از طرح این شکایت پزشک متخصص و دستیارش به اتهام قتل زن جوان بازداشت شدند و برای بازجویی در اختیار کارآگاهان اداره ‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفتند. در حالی که دو متهم در بازجویی‌ها جرم خود را انکار می‌کردند، مأموران برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه دست به تحقیقات تخصصی زدند.

 

تحقیقات مأموران نشان داد در چند سال اخیر تعداد چهار زن که از سوی پزشک متخصص و دستیارش مورد عمل جراحی زیبایی قرار گرفته‌اند به خاطر قصور پزشکی و موارد دیگر به کام مرگ رفته‌اند. همچنین مشخص شد در حالی که احتمال می‌رفت این زنان هم از سوی دستیار پزشک مورد عمل جراحی قرار گرفته ‌باشند، مشخص شد مرگ این چهار زن را هم پزشک متخصص به عهده گرفته ‌است، به طوریکه دیه آن‌ها را از طریق بیمه پرداخت کرده، اما به خاطر قصور پزشکی مطب و کلینیک وی چند باری از سوی مقام قضایی پلمب شده است.

 

از سوی دیگر بررسی‌های پلیسی حکایت از این داشت دستیار پزشک متخصص که معروف به شهرام پنجه طلا است در پیج اینستاگرامش تبلیغ عمل جراحی زیبایی می‌کرده و با ترفند‌های خاص زنان جوان را فریب داده و مورد عمل جراحی قرار می‌داده است.

 

مأموران دریافتند دستیار پزشک هنگام عمل جراحی از بیماران خود که بیهوش بوده‌اند فیلم تهیه کرده و پس از بهبودی بیماران با تهدید پخش فیلم آن‌ها از آن‌ها اخاذی و ارتباط بر قرار می‌کرده است. چند روز قبل پزشک متخصص و دستیارش برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شدند.

 

پزشک متخصص در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد و مدعی شد که زن جوان را خودش عمل کرده است و در اختیار دستیارش قرار نداده است. تحقیقات از دو متهم از سوی کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.