2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی هومن شاهی بازیگر نقش فرید در سریال زیر همکف

بیوگرافی هومن شاهی بازیگر نقش فرید در سریال زیر همکف

هومن شاهی خواننده جوان و با استعداد کشورمان که اولین کار تلویزیونی‌اش را با بازی در نقش فرید در سریال زیر همکف تجربه کرد. بیوگرافی او را بخوانید:

دوات آنلاین-هومن شاهی جوان خواننده و هنرمند ایرانی است که در سریال زیر همکف که از شبکه یک پخش می‌شود نقش فرید را بازی کرده است. بیوگرافی این هنرمند توانا را بخوانید:

 

هومن شاهی در نقش فرید در سریال زیر همکف

سریال زیر همکف اولین سریالی است که هومن شاهی در آن بازی کرده و نقش فرید را که یکی از شخصیت‌های اصلی است بر عهده دارد.

 

جام جم نوشت: هومن شاهی، خواننده برنامه خندوانه در  سریال زیر همکف یكی از نقش‌های اصلی را بازی می‌كند و یكی از دو جوانی است كه بهادر مالكی نقش آن دیگری را بازی می‌كند. این دو كه پسرخاله همدیگر هستند، قصه را در كنار دیگر شخصیت‌های قصه پیش می‌برند.

 

تهیه کننده زیر همکف در مورد انتخاب این خواننده برای ایفای نقش در زیر همكف می‌گوید: آقای شاهی هم در تلویزیون و هم در شبكه‌های مجازی به عنوان خواننده فعال بود و ما هم به دنبال چهره تازه برای بازیگری در این سریال بودیم و با بررسی‌های فراوان به ایشان رسیدیم.

 

آهنگ خندوانه با اجرای هومن شاهی را ببینید

 

شروع خوانندگی از نوجوانی

هومن شاهی متولد سال 68و مادرش دبیر آموزش و پرورش و پدرش دامپزشک است. هومن شاهی خوانندگی را از نوجوانی شروع کرد. استعداد و علاقه او به موسیقی آنقدر زیاد بود که اتاقش در خانه پدری‌اش را تبدیل به استدیو کرده‌ بود اولین آهنگی که هومن ساخت و اجرا کرد در سن 16 سالگی بود. او نام مستعار هومن گامنو را برای خود انتخاب کرده‌است.

گامنو یعنی چه؟

هومن شاهی درباره اینکه گامنو به چه معناست و چرا این نام مستعار را برای خودش انتخاب کرده می گوید: گامنو به معنای گامِ نو است. من سعی می‌کنم در حوزه موسیقی گام نویی را بردارم.

 

هومن شاهی آهنگ پرمخاطب سوسن خانم را با گروه موسیقی بروبکس اجرا کرد. شهرتی که به خاطر اجرای این آهنگ برای هومن شاهی به وجود آمد باعث پرش بزرگی در زندگی کاری او بود.

 

هومن شاهی بعد از پایان دوران دبیرستان در رشته کامپیوتر قبول شد و درسش را در دانشگاه آغاز کرد اما بعد از سه ترم انصراف داد و همچنان موسیقی را ادامه داد.

 

به نوشته پارس نیوز او می‌گوید: راستش چون موهای بلند ومجعد و خاصی دارم بصورت عادی هم در خیابان توی چشم بودم. بعد از پخش کلیپ هم به راحتی در خیابان شناسایی می‌شدم. ولی راستش هیچ وقت پررو نشدم چون خانواده فرهنگی دارم که بسیاری چیزها را از آن‌ها یاد گرفتم مادرم همیشه به من می‌گفت باید خودت باشی و تلاش کنی تا این شهرت تو را تبدیل به آدم دیگری نکند.

 

آنطور که خودش می گوید خانواده‌اش با این انتخاب او هیچ مشکلی نداشتند و از اینکه فرزندشان از دانشگاه انصراف داده‌است ناراحت نشدند. او می‌گوید مادرم نصیحت کرد که اگر مشهور شدی نباید طوری رفتار کنی که مردم از تو فراری شوند.

ورود هومن شاهی به دنیای بازیگری

هومن شاهی با توجه به روابطی که در دنیای هنر دارد وارد حوزه تئاتر شد و فعالیتش را در این حوزه ادامه داد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل ویدا جوان بازیگر سریال زیر همکف

 

هومن شاهی می‌گوید: سال‌ها مخاطب تئاتر حرفه‌ای بودم. ضمن اینکه دوستان تئاتری بسیاری دارم. مدت‌ها بود که به بازیگری فکر می‌کردم.به دوست تئاتری‌ام میثم نوروزی گفتم دوست دارم بازی در تئاتر را تجربه کنم و اگر نقش خوبی بود حاضرم برایش وقت بگذارم. چند ماه بعد میثم که با سعید زارعی در ارتباط بود باعث معرفی‌ام به سعید زارعی شد. باید اعتراف کنم قبل از اینکه نمایشنامه را بخوانم تصور نمی‌کردم متن آنقدر خوب و قوی باشد و نقش سعید اینقدر جای کار داشته باشد.

هومن شاهی البته با برنامه خنداوانه هم همکاری دارد و موسیقی میان برنامه‌های خندوانه را اجرا می‌کند..

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.