2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل همسر با آب جوش

قتل همسر با آب جوش

متهم در دادگاه گفت همسرش را نکشته و دلیل مرگ او یک حادثه ناخواسته بوده است.

دوات آنلاین-مرد ۷۰ ساله که همسرش را در وان حمام با آب جوش سوزانده و به قتل رسانده بود، دیروز در دادگاه منکر قتل عمد شد.

 

به گزارش جام جم، ۲۶ اردیبهشت ۹۶، سه فرزند دختر زن میانسال به نام زینت با مراجعه به پلیس شهرری از ناپدری خود به اتهام قتل مادرشان اعلام شکایت کردند.

 

یکی از شکات به ماموران گفت: بعد از فوت پدرمان، مادرم سال ها تنها بود و ۱۲ سال قبل با مردی به نام حبیب ازدواج کرد. حبیب و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند، چون ناپدری مان تعادل روانی ندارد و مادرم را اذیت می کرد. برای همین زیاد با مادرم رفت و آمد نداشتیم تا این که متوجه شدیم مادرم بر اثر عفونت شدید ناشی از سوختگی فوت کرده، ماشک نداریم سوختگی مادرم زیر سر حبیب است.

 

با این شکایت، حبیب بازداشت شد و به پلیس گفت: همسرم پا درد داشت و برای همین او را در وان آب جوش گذاشتم. قصد کشتن او را نداشتم.

 

پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و روز گذشته حبیب در شعبه هشتم دادگاه از خود دفاع کرد.

 

وکیل اولیای دم در ابتدای جلسه دادگاه از سوی آنها تقاضای قصاص متهم را کرد. متهم در دفاع از خود گفت: اتهام قتل عمد را قبول ندارم. پکیج خانه مان خراب بود و نمی دانم چرا یکدفعه آب به شدت داغ شد، بعدهم پاهای همسرم به حدی سوخت که نمی توانست راه برود و دکتر برویم، من مراقبش بودم و برایش روغن زیتون میخریدم که روی سوختگی برند و زودتر خوب شود، اما 10 روز بعد در خانه فوت کرد، یك پسر ا۱ ساله دارم که حالا در بهزیستی زندگی می کند. حاضرم خانه ام را به دختران همسرم بدهم تا رضایت آنها را جلب کنم و بتوانم با پسرم زندگی کنم.

 

رای دادگاه در مهلت قانونی صادر خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.