2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم خداحافظ دختر شیرازی + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم خداحافظ دختر شیرازی + خلاصه داستان و بازیگران

خلاصه داستان، بازیگران و سابقه کارگردان فیلم کمدی عاشقانه خداحافظ دختر شیرازی در این مطلب آمده است:

دوات آنلاین-فیلم خداحافظ دختر شیرازی برای آنهایی که دوست دارند فیلمی مفرح ببینند و لبخندی بر لبان شان بنشیند فیلم مناسبی است به ویژه آن‌که داستانی عاشقانه دارد.

 

کارگردان فیلم خداحافظ دختر شیرازی افشین هاشمی است که خودش نیز در آن بازی کرده است.

افشین هاشمی کارگردان فیلم خداحافظ دختر شیرازی

سید افشین هاشمی‌مرغزار متولد سال۱۳۵۴کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون است. او همچنین نوازنده چیره دست کمانچه است.

 

هاشمی در مقطع لیسانس در رشته مهندس شیمی درس خواند و از دانشگاه صنعت نفت آبادان فارغ التحصیل شد اما علاقه‌اش به هنر باعث شد برای کارشناسی ارشد در دانشکده سینما تئاتر، دانشگاه هنر رشته کارگردانی بخواند.

عکس های فیلم خداحافظ دختر شیرازی

خلاصه‌‌‌‌‌ داستان فیلم خداحافظ دختر شیرازی

خداحافظ دختر شیرازی فیلم عاشقانه مفرح است. در خلاصه این فیلم آمده است: یکی از شیراز، یکی از آبادان، هردو در تهران! مجبورند فعلن باهم سر کنند تا محمود نارفیق را پیدا کنند.

 

این فیلم درواقع نوعی اقتباس از نمایشنامه یک کمدی نویس آمریکایی به نام نیل سایمون است که البته افشین هاشمی فضای آن را ایرانی کرده است.

عکس های فیلم خداحافظ دختر شیرازی

بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

در این فیلم شبنم مقدمی،  افشین هاشمی،  هومن برق نورد،  آیسان حداد،  هدایت هاشمی،  رسول صدرعاملی،  مونا فرجاد،  مرحوم حسین محب اهری،  رویا تیموریان و حسین یاری بازی کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.