2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آزار و اذیت 2 دختر توسط 3 پسر جوان

آزار و اذیت 2 دختر توسط 3 پسر جوان

دختران نوجوان نمی‌دانستند وقتی برای تفریح با پسری قرار می‌گذارند سرنوشت شومی در انتظارشان است و پسر تصمیم دارد به اتفاق دوستانش به آنها تعرض کند.

دوات آنلاین-دختری نوجوان که همراه دوستش برای تفریح به باغی در شهریار رفته و از سوی سه جوان مورد تعرض قرار گرفتند به دادگاه کیفری استان تهران شکایت برد.

 

 دختری نوجوان یک هفته قبل با ماموران پلیس تماس گرفت و مدعی شد از سوی سه مرد مورد تعرض قرار گرفته‌ است. او گفت: مدتی قبل با پسر جوانی دوست شدم و از او خوشم می‌آمد یک روز به من گفت  تفریح یک روزه را برنامه ریزی کرده‌ است و می‌خواهد من و دوستم را همراه با یکی از دوستان خودش به باغی در شهریار می‌برد. من هم قبول کردم فکر می‌کردم یک تفریح ساده‌است اما زمانی که به باغ رسیدیم پسر مورد علاقه‌ام و دو جوان دیگر که یکی مرد نگهبان باغ بود به من تعرض کردند. آنها به دوستم هم تعرض کردند. بعد از این حادثه ما خودمان را به خانه رساندیم. حال دوستم خیلی بد است او آنقدر به لحاظ روحی به هم ریخته که حتی قادر نیست صحبت کند امامن تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

با شکایت این دختر او به پزشکی قانونی منتقل شد. ضمن اینکه سه مرد جوان نیز بازداشت شدند.

 

بررسی‌ها نشان داد به دختر نوجوان تجاوز نشده اما مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. با بازداشت سه جوان آنها رابطه با این دختران را انکار نکردند اما هرکدام دیگری را عامل تعرض معرفی کرد. متهمان که در شعبه 7 دادگاه کیفری حاضر شده‌ بودند به صورت جداگانه مورد بازجویی قرار گرفتند.

 

جوانی که با دختر شاکی دوست بود گفت: من تجاوز نکردم اما دیدم که دوستانم به این دو دختر تعرض کردند من فقط آنها را برده‌ بودم که کمی تفریح کنیم.

 

گفته‌های این مرد جوان در حالی بود که نگهبان باغ نیز تعرض به دختران جوان را رد کرد و گفت: دو متهم دیگر یک هفته قبل با من تماس گرفتند و گفتند که دو دختر را به باغ می‌آورند آنها گفتند که برای برقراری رابطه آنها را می‌آورند و من هم قبول کردم اما من هیچ نقشی در تعرض نداشتم.

 

متهم سوم نیز دو متهم دیگر را مقصر معرفی کرد.

 

بعد از گفته‌های متهمان با توجه به نظریه پزشکی قانونی سه متهم با قرار بازداشت راهی زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.