2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل  سوگل قلاتیان بازیگر نقش لاله در سریال فوق لیسانسه ها

بیوگرافی کامل سوگل قلاتیان بازیگر نقش لاله در سریال فوق لیسانسه ها

سوگل قلاتیان بیشترین شهرتش را به خاطر بازی در سریال لیسانسه‌ها و شرایط خاص به دست آورده‌است او هنرمند جوان و با تجربه‌ای است که کارنامه پرباری دارد.

دوات آنلاین-سوگل قلاتیان هنرپیشه جوان اما با تجربه کشورمان متولد سال 64 است. او  از هنرپیشگانی است که سواد آکادمیک در هنرپیشگی بسیار به کمکش آمده و از او یک فرد خاص ساخته‌ است.

 

سوگل قلاتیان 10 اسفند ماه سال 64 در تهران به دنیا آمد. او لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه هنر و فوق‌لیسانس تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس دارد. هرچند فعالیت او درحوزه سینما و تلویزیون کم نبوده اما عمده کاری که داشته در حوزه تئاتر بوده‌است.

بیوگرافی سوگل قلاتیان بازیگر تئاتر و سینما

کارگردانی یکی از علاقه‌مندی‌های اوست و در این خصوص هم تجربه خوبی دارد و چند تئاتر هم کارگردانی کرده‌است. او بازیگری در تئاتر را از دوران دبیرستان شروع کرد. البته فعالیت سوگل قلاتیان فقط در حوزه هنرپیشگی و کارگردانی نیست و او صدا پیشگی هم می‌کند.

 

حذف سوگل قلاتیان از سریال در حاشیه

از معروفترین سریالهایی که بازی کرده‌ است سریال در حاشیه مهران مدیری است که به دلیل حواشی ایجاد شده و اعتراضاتی که به آن شد پخش سریال متوقف شد با بازنویسی متون آن نقشی برای خانم قلاتیان درنظر گرفته نشد.

 

سوگل قلاتیان درباره اینکه چه نقشی در فیلم‌ها بوده که او دوست داشته بازی کند می‌گوید: فیلم رگ خواب بود که خانم لیلا حاتمی بازی کرد و آقای بهرام توکلی کارگردانی کرده بود که من خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم از قضا ایشان به من پیشنهاد بازی در فیلمی را دادن و قرار داد و همه چی اوکی شد اما مثل اینکه کلا این پروژه کار نشد.

 

سوگل قلاتیان در سریال شرایط خاص نقشه انسیه را بازی کرد و پس از آن در سریال لیسانسه ها در نقش لاله بازی کرد.

بیوگرافی سوگل قلاتیان بازیگر تئاتر و سینما

جوایز و افتخارات سوگل قلاتیان

– رتبه نخست خوانشگر زن در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران

– تقدیرشده به عنوان برترین کارگردانان جوان سال ۱۳۹۱ درجشن کانون کارگردانان خانه تئاتر

– رتبه نخست خوانشگر زن در در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی استهبان

– رتبه نخست بازی دهندگی عروسک بخش بزرگسال جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی

– جایزه ویژه ی هیئت داوران در جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران

 

سریال‌ها

_شرایط خاص

_درحاشیه

_لیسانسه‌ها

_فوق لیسانسه‌ها

سوگل قلاتیان یکی از درخشان‌ترین بازی‌هایش را در سریال شرایط خاص داشت او نقش دختر کرولالی را بازی می‌کرد که عاشق شده و دختری مستقل و بسیار مهربانی است. 

فیلم های سینمایی

بیوگرافی سوگل قلاتیان بازیگر تئاتر و سینما

 

● تیک آف (۱۳۹۴)

 

● یک روز بخصوص (۱۳۹۴)

 

● دوران عاشقی (۱۳۹۳)

 

● طبقه حساس (۱۳۹۲)

 

● خیابان‌ های آرام (۱۳۸۹)

 

● سیب و سلما (۱۳۸۹)

از زندگی خصوصی خانم قلاتیان اطلاعات زیادی در دست نیست و همینقدر می‌دانیم که او ازدواج نکرده و تنها زندگی می‌کند. بسیار کتاب می‌خواند و اوقات فراغتش را با تماشای فیلم و تئاتر و سفر و ورزش می‌گذارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.