2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طلاق به‌خاطر خرید لباس زمستانی

طلاق به‌خاطر خرید لباس زمستانی

همسرم فقط به خاطر لجبازی با من، پالتویی بسیار گران قیمت را انتخاب کرد. در صورتی که می‌توانست با پول آن پالتو، کلی لباس دیگر بخرد.

دوات آنلاین-حمیرا و عماد در مغازه لباس فروشی بود که با هم درگیر شدند. اختلاف در خرید لباس،این زوج جوان را به دادگاه خانواده کشاند. زوجی که تنها یک سال و نیم بود که با هم ازدواج کرده بودند، اما سر خرید لباس زمستانی گران قیمت چنان با هم دعوا کردند که تصمیم گرفتند برای همیشه از هم جدا شوند.

 

 زن جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره جزئیات درگیری با شوهرش در مغازه، به قاضی گفت: یک سال و نیم است که با عماد زندگی می‌کنم. در این مدت سر موضوعات ساده با هم جر و بحث داشتیم، اما هیچ وقت دعوای سختی با یکدیگر نکرده بودیم. ماجرای اختلاف ما در مغازه لباس فروشی شروع شد. وقتی می‌خواستم پالتویی را که دوست داشتم بخرم، عماد رفتار زشتی از خودش نشان داد. چون پالتو گران‌قیمت بود، گفت حق نداری این را بخری. در صورتی که من می‌خواستم پولش را خودم بدهم. اما عماد اجازه نداد.

 

همین رفتارش باعث شد عصبانی شوم، برای همین به او گفتم این پالتو را حتما می‌خرم. اما عماد دستم را گرفت و از مغازه بیرون انداخت. جلوی همه مردم داد و هوار راه انداخت. سر یک پالتو آبرویم را برد. در صورتی که خودش تمام لباس‌هایش مارک‌دار است و کلی پول بابت آنها می‌دهد. اما وقتی دید می‌خواهم یک پالتوی گران قیمت بخرم چنین دعوایی به راه انداخت.

 

بیشتر بخوانید: نقشه شوم مرد برای همسر زیبا

 

او در مقابل مردم مرا تحقیر کرد. آبرویم را برد. تا چند روز از این اتفاق شوکه بودم. وقتی چنین رفتاری را از شوهرم دیدم، فهمیدم زندگی در کنارش هیچ فایده‌ای ندارد. این مرد اصلا تعادل روحی ندارد. وقتی یک بار جلوی مردم مرا این‌طور کتک زد و از مغازه بیرون انداخت، پس دوباره این رفتار را تکرار می‌کند. هرچه سعی کردم نتوانستم او را ببخشم. یک ماه است دارم فکر می‌کنم و حالا تصمیم گرفتم برای همیشه از شوهرم جدا شوم. دیگر به او اعتماد ندارم. این مرد غیرت ندارد و آبروی همسرش برایش مهم نیست. برای همین بهتر است برای همیشه از هم جدا شویم.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به‌خاطر آشپزی نکردن همسر

 

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی آن روز همسرم مرا عصبانی کرد. فقط به خاطر لجبازی با من، پالتویی بسیار گران قیمت را انتخاب کرد. در صورتی که می‌توانست با پول آن پالتو، کلی لباس دیگر بخرد. وقتی به او گفتم

 

این پالتو خیلی گران است، بلافاصله گفت چرا لباس‌های تو ارزان قیمت نیست. از این حرفش خیلی تعجب کردم و به شدت عصبانی شدم. حمیرا بی دلیل داشت با من لجبازی می‌کرد. همین رفتارش باعث شد به شدت عصبانی شوم. لجبازی حمیرا مرا متعجب کرده بود. همین شد که با هم درگیر شدیم.

 

بیشتر بخوانید: دوست داشتن غذاهای متفاوت؛ علت طلاق

 

من در یک لحظه عصبانیت نفهمیدم چه کار می‌کنم. کنترل رفتارم را از دست دادم. برای همین داد و بیداد کردم و حمیرا را از مغازه بیرون بردم. هرکسی ممکن است عصبانی شود. اما حمیرا به خاطر آن شب زندگیمان را خراب کرد. یک ماه تمام به خانه برنگشت و بعد از آن هم پیشنهاد طلاق را مطرح کرد. زندگی مان خیلی برای حمیرا بی اهمیت است و من تازه این را فهمیده ام. برای همین بهتر است از هم جدا شویم.

 

در پایان نیز قاضی دلیل این زوج برای جدایی را کافی ندانست و آنها را به یک مرکز مشاوره خانواده معرفی کرد تا شاید اختلافشان حل شود.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.