2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رامبد جوان: فصل جدید خندوانه را می‌سازیم اما زمانش معلوم نیست

رامبد جوان: فصل جدید خندوانه را می‌سازیم اما زمانش معلوم نیست

رامبد جوان: ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم اما اینکه کی و چطور می‌شود این فصل جدید را راه بیندازیم معلوم نیست.

دوات آنلاین-در شرایطی که ساخت فصل جدید دورهمی با ابهاماتی مواجه شده رامبد جوان می‌گوید خندوانه را دوباره می‌سازد.

 

علی‌اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم اعلام کرده است  تلویزیون «خندوانه» را حفظ می‌کند و پخش «دورهمی» قطعی نیست.

 

رامبد جوان در پاسخ به آخرین خبرها از شروع خندوانه به تسنیم گفت: اخبارش را خودمان به زودی اعلام می‌کنیم الان یک‌سری مذاکرات می‌کنیم که به زودی اخبارش را اعلام می‌کنیم الان زود است که بگوییم کِی و چطوری.

 

وی در پاسخ به این سؤال که به امسال می‌رسد و حتی ویژه‌برنامه نوروزی شبکه نسیم خواهد شد، افزود:  همه این اتفاقات در حال بررسی است و باید موضوعات زیادی در کنار هم قرار بگیرند که بگوییم فصل جدید خندوانه را کی می‌توان شروع کرد. الان در پیش‌تولید نیستیم و مذاکره و مقدمات دیگر را فراهم می‌کنیم و آن زمان حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که فلان موقع کار شروع می‌شود.

 

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد:  ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم اما اینکه کی و چطور می‌شود این فصل جدید را راه بیندازیم معلوم نیست.

 

رامبد جوان در خصوص کارهای جدید سینمایی گفت: مدت طولانی سفر بودم، آمدم و کارهای مقدماتی می‌کنم و در عین حال مقدمات کارهای بعدی را تدارک می‌بینم. "قانون مورفی" و "نگار" را در بین فصل‌های جدید "خندوانه" ساختیم. فیلمنامه سینمایی بعدی نوشته می‌شد و به محض تمام شدن فصل "خندوانه" کار بعدی را شروع می‌کردیم. هفت ماهی که نبودم یک‌سری چیزها هم دستم نبود و کاری نکردم اما فیلمنامه‌ها، قصه‌ها و پروژه‌هایی را صحبت کردیم و می‌کنیم.

 

جوان در پایان تأکید کرد:  فعلاً بازیگر این تئاترم و ان‌شاءالله بعد از آن خنداونه را راه بیندازیم و این وسط گفت‌وگوهایی هم داریم که کدام پروژه‌های دیگر را شروع کنیم، همه این اتفاقات در دستور کارند. البته این پروژه‌ها و کارها همه سینمایی‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.