2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل سریال محکومین 2 + موضوع، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال محکومین 2 + موضوع، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

موضوع فصل دوم سریال محکومین، بازیگران، تعداد قسمت‌ها و ساعت پخش و تکرار آن را در این مطلب بخوانید:

دوات آنلاین-فصل دوم سریال محکومین مانند فصل اول آن به‌صورت اپیزودیک ساخته شده و هر قسمت آن داستان مجزایی دارد که البته همه داستان‌ها درباره یک موضوع اصلی است.

 

فصل اول سریال محکومین

فصل اول سریال محکومین در زمستان سال 96 در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای از شبکه یک پخش شد. این سریال اپیزودیک بود و هر قسمت داستان جداگانه‌ای داشت اما موضوع اصلی ان مجازات جایگزین بود.

 

مجازات جایگزین به مجرمانی تعلق می‌گیرد که حرفه‌ای و سابقه‌دار نیستند و از سر اشتباه و ناخواسته مرتکب جرمی سبک شده‌اند. در این صورت قاضی این حق را دارد که متهم را به زندان نفرستد بلکه او را به انجام کاری مجبور کند که منفعت عمومی داشته باشد و از سویی در تربیت و اصلاح مجرم نیز موثر باشد. به عنوان نمونه می‌توان چنین فرد خطاکاری را به کار در یک موسسه خیریه محکوم کرد. این مجازت در واقع جایگزین حبس است.

 

تهیه کننده سریال محکومیت بهروز مفید است و در فصل اول حسین قناعت و سیدجمال سیدحاتمی کارگردانی را برعهده داشتند و محمد عبدی نیز نویسنده بود.

 

استقبال از سریال محکومین باعث شد گروه سازنده این سریال به فکر فصل دوم آن بیفتد.

معرفی کامل سریال محکومین 2 + موضوع، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

موضوع فصل دوم سریال محکومین چیست

محکومین 2 مانند فصل اول داستان‌های مجزا دارد و برای هر قسمت هم عنوانی در نظر گرفته شده است اما محور اصلی آن بحران خانواده و موضوع طلاق است که این روزها خیلی‌ها با آن درگیر هستند.

 

عوامل سریال محکومین 2 تلاش کرده‌اند در این مجموعه بحران‌های خانوادگی را ریشه یابی کنند و دنبال راهی برای حل این معضل باشند.

معرفی کامل سریال محکومین 2 + موضوع، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

محکومین 2 چند قسمت است

فصل دوم سریال محکومین در 40 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن 50 دقیقه است.

 

محکومین 2 به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی ساخته شده و از شبکه یک پخش می‌شود.

معرفی کامل سریال محکومین 2 + موضوع، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

ساعت پخش و تکرار سریال محکومین 2

سریال محکومین 2 هر شب ساعت 11 و 10 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود اما اگر موفق به تماشای آن نشدید یا علاقه داشتید بازپخش آن را نیز تماشا کنید این سریال حدود ساعت یک ربع به یک شب و 9:30 صبح و حدود 3 بعد از ظهر روز بعد تکرار می‌شود.

 

بازیگران سریال محکومین 2

بازیگران محکومین در هر قسمت تغییر می‌کنند و هر اپیزود از این سریال دو بازیگر اصلی دارد.

 

سیما تیرانداز، رابعه مدنی، بهاره رهنما، ناصر هاشمی، بیژن بنفشه خواه، شهره لرستانی، محمد شیری حسین محب اهری و علیرضا جعفری، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، ژاکلین آواره و ...  از بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می‌کنند.

 

بهروز مفید تهیه کننده گفت: در محکومین ۲ در مجموع ۲۴۳ بازیگر مقابل دوربین رفتند که ۸۳ بازیگر آن اصلی و ۱۶۰ بازیگر فرعی بودند و جالب اینکه هزار و ۸۲۸ هنرور هم در آن حضور داشتند.

 

مفید با بیان اینکه تصویربرداری این مجموعه ۱۱ ماه به طول انجامید تصریح کرد: این سریال در مجموع ۳۴۰ لوکیشن داشت که فیلمبرداری در ۱۳۰ لوکیشن اصلی و ۲۱۰ لوکیشن فرعی انجام شد.

مهدی شریفی، بازیکن پرسپولیس در محکومین 2

مهدی شریفی، بازیکن پرسپولیس در محکومین 2

مهدی شریفی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یکی از اپیزودهای محکومین ۲ بازی کرده است.

 

شریفیدر اپیزود "کرنر" که داستانی بر محور فوتبال دوستی  و  عشق فوتبال‌ها  است، در کاراکتری با نام اصلی خودش مقابل ارژنگ امیرفضلی به عنوان یک عشق فوتبال قرار گرفت.

 

در فصل قبلی سریال محکومین نیز فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس بازی کرده بود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.