2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سند خانه انگیزه زن برای طلاق

سند خانه انگیزه زن برای طلاق

رابطه خوبی بین زوج جوان حکم فرما بود و همه چیز به خوبی پیش می رفت تا این که سر یک ماجرا مرد به همسرش شک می کند.

دوات آنلاین-زنی وقتی متوجه شد همسرش به خاطر ترس از او سند خانه را به نام فرزندان خردسالش انتقال داده است به دادگاه خانواده مراجعه کرد.

 

مرد خانواده به خاطر ترس از درخواست همسرش بابت انتقال سند خانه به نام خودش پیش دستی کرد و خانه را به نام فرزندانش کرد تا به نوعی زنش را با این کار مات کند.

 

به گفته مرد خانواده، ماجرا از این قرار است که رابطه خوبی بین زوج جوان حکم فرما بود و همه چیز به خوبی پیش می رفت تا این که سر یک ماجرا مرد به همسرش شک می کند.

 

زوج جوان با یکی از دوستان قدیمی شان رابطه خانوادگی دارند و به خاطر زندگی عاشقانه ای که دوست خانوادگی شان با همسرش داشت دوستش برای ابراز محبت سند خانه را به نام همسرش می زند تا با این کارش همه را به، به به و چهچه  وا دارد. مدتی از این ماجرا می گذرد تا این که یک روز مرد خانواده از دوستش می شنود که همسر او بعد از تصاحب خانه درخواست طلاق داده است.

 

مرد پشیمان می گوید: وقتی این ماجرا را از دوستم شنیدم با خودم گفتم آن دو که این قدر عاشقانه با هم زندگی می کردند سرنوشت شان به این جا ختم شد وای به حال ما که اکثر اوقات با هم درگیر هستیم. به همین خاطر پیش دستی کردم و در خیال باطل خودم قبل از این که همسرم تقاضای انتقال سند خانه به نام خودش را بدهد، خانه را به نام دو فرزند خردسالم کردم تا از این بابت خیالم راحت شود.

 

بعد از این ماجرا وقتی همسرم متوجه موضوع شد خیلی عصبانی شد و بعد از کلی داد و بیداد، قهر کرد و به خانه پدرش رفت چون همسرم اعتقاد داشت من  با این کارم او را پیش خانواده و فامیل اش کوچک  و بی اعتبار کرده ام. افراد فامیل نیز بعد از پی بردن به ماجرای ما مدام در دورهمی شان برای مان جوک درست می کردند.

 

همسرم با ادامه این اتفاقات یک روز به من گفت که لزومی ندارد در خانه ای زندگی کند که شوهرش به او اعتماد ندارد. همسرم برای تنبیه و گوشمالی دادن من راهی دادگاه خانواده شد و درخواست مهریه و از همه عجیب تر درخواست طلاق داد. الان سرگردان در راهروی دادگاه خانواده بین دوراهی  مانده ام با این ندانم کاری که به بار آورده ام چگونه ماجرا را جمع کنم و آسایش از دست رفته زندگی ام را دوباره به خانه برگردانم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.