2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دلنوشته‌های شاعرانه و عاشقانه مونا فرجاد

دلنوشته‌های شاعرانه و عاشقانه مونا فرجاد

مونا فرجاد که به ویژه به‌خاطر بازی در فیلم سینمایی ماهورا بسیار مورد توجه قرار گرفت، خیلی هم خوب و زیبا می‌نویسند. دلنوشته‌های شاعرانه و عاشقانه او در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-مونا فرجاد خانواده‌ای هنرمند دارد. پدر او جلیل فرجاد از بازیگران پیشکسوت و خواهرش مارال هم هنرپیشه ای شناخته شده است. مونا متولد  ۲۵ فروردین۱۳۶۳ است و تاکنون در فیلم‌های عاشق، راز فانوس، متل قو، قرار بعدی همانجا، ماهورا و چهارانگشت و همچنین 18 سریال تلویزیونی بازی کرده است. دلنوشته او را بخوانید:

عکس های اینستاگرام مونا فرجاد

مونا فرجاد برای عکس بالا نوشت: چشم‌ها خاصیت عجیبی دارند! هم با آنها می‌بینی، هم با آنها دیده می‌شوی! درونت هر چه که باشد، چشم‌هایت برملا می‌کنند! حتی اگر «لبخند» را بر لبانت جراحی کنی، حتی اگر «آرامش» را بر رخسارت طراحی کنی، حتی اگر «رضایت» را بر زبانت جاری کنی، چشمهایت همه را نقش برآب می‌کنند! آن‌قدر گویا، آن‌قدر عریان؛ که اگر حتی نقاب هم بزنی، لو می‌روی!

عکس های اینستاگرام مونا فرجاد

مونا فرجاد در شرح عکس بالا نوشت: استكان مست است. گل عطر است. قهوه صبر است و من به تو می‌نگرم که کودک‌وار از پشتِ پنجره می‌گذری، زیرچشمی می‌نگری، و عطرِ مستِ صبرِ سال‌هایت را می‌گستری زیرِ این سقفِ بلند که آن‌قدر بلند است که در عکس نیست و عکسِ تو در عکس نیست و تو باز می‌روی تا فردا و من باز همه‌ی این کودک‌عاشقانه‌گی را خندان مرور می‌کنم و پشتِ چشم‌ها پنهان می‌کنم که مبادا مزه‌اش برود تا فردا که باز بیایی.

عکس های اینستاگرام مونا فرجاد

این بازیگر برای عکس بالا نوشت: کاش همه چیز یک خواب بیشتر نبود. خواب گندمزار طلایی.

عکس های اینستاگرام مونا فرجاد

مونا فرجاد در کنار عکس بالا متنی را نوشت که به گفته خودش هیچ ارتباطی با عکس ندارد: خورشید در خاطره رنگ می بازد این چیست؟تاریكی؟ شاید! دزمستان، یك شبه خواهد رسید.

عکس های اینستاگرام مونا فرجاد

او برای عکس بالا نوشت: در تمام لحظه ها تنها چیزی که به یادم می آید فقط نگاهی به آینده است که نفسم را دوباره جاری می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.