2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نقشه پلید مرد 4 زنه برای زن صیغه‌ای

نقشه پلید مرد 4 زنه برای زن صیغه‌ای

بعد از خوردن چای و شیرینی بود که سرم گیج رفت و بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم دیدم طلاها و ۳میلیون تومان پولی که برای اجاره خانه کنار گذاشته بودم، سرقت شده است.

دوات آنلاین-مرد چهار زنه پس از بیهوش کردن همسر سابقش با سرقت پول و طلاهای وی گریخت.

 

به گزارش «جوان»، روز گذشته زنی میانسال وارد دادسرای ویژه سرقت شد و ماجرای یک سرقت را به قاضی احمدزاده گزارش داد.

 

زن ۶۱ساله در شرح ماجرا گفت: ۲۰ سال قبل که شوهرم فوت شد همراه پسر ۱۶ ساله ام به تنهایی زندگی می کردم. مدتی که گذشت متوجه شدم پسرم دچار تومور مغزی شد. از آنجا که هزینه درمانش زیاد بود، ناچار شدم حمام نمره ای که از شوهرم به ارث رسیده بود را بفروشم و هزینه درمانش کنم. مدتی بعد پسرم به علت عوارض ناشی از بیماری فوت کرد.

 

زن میانسال ادامه داد: بعد از آن سپری کردن زندگی برایم خیلی سخت بود تا اینکه یکی از بستگانم پیشنهاد داد ازدواج کنم. او مردی جوشکار را معرفی کرد که قبلا سه بار ازدواج کرده و همسرانش را طلاق داده بود و صاحب شش فرزند هم بود. به هر حال من با پنج سکه بهار آزادی صیغه ۹۹ ساله آن مرد شدم و زندگی مان را شروع کردیم. ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه متوجه شدم شوهرم مشروب می خورد. وقتی از ماجرا باخبر شدم سر این موضوع با هم مشاجره کردیم. او روش مصرفش را عوض کرد و بعد از آن بیرون از خانه مصرف می کرد.

 

زن میانسال ادامه داد: این پایان ماجرا نبود تا اینکه شوهرم شروع به مصرف تریاک و شیشه کرد. بعد از اینکه او به مصرف کننده مواد تبدیل شد من هم از او طلاق گرفتم و زندگی ام را با کمک خیران تأمین کردم.

 

شاکی در شرح شکایت هم گفت: روز گذشته در خانه مشغول کار بودم که زنگ خانه را زدند. در را که باز کردم، دیدم شوهر سابقم است. او گفت  به کمپ رفته و مصرف مواد را ترک کرده و خواست که او را به خانه راه دهم، قبول نکردم چون که از ظاهرش مشخص بود، دروغ می گوید. به هر حال اصرارهایش فایده نداشت و او به دنبال کار خودش رفت. دو ساعت بعد از آن دوباره زنگ خانه را زدند. این بار وقتی در را باز کردم دیدم که با یک جعبه شیرینی آمده است. خیلی اصرار کرد که با من حرف بزند، قبول کردم و او را به خانه راه دادم. بعد از خوردن چای و شیرینی بود که سرم گیج رفت و بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم دیدم طلاها و ۳میلیون تومان پولی که برای اجاره خانه کنار گذاشته بودم، سرقت شده است. حالا هم از شوهر سابقم به اتهام سرقت شکایت دارم.

 

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده برای بازداشت مرد مظنون در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.