2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل مه‌لقا مینوش زاده بازیگر نقش ریحانه خواهر کمال در سریال حکایت‌های کمال

بیوگرافی کامل مه‌لقا مینوش زاده بازیگر نقش ریحانه خواهر کمال در سریال حکایت‌های کمال

مه‌لقا مینوش زاده در اولین سریال تلویزیونی‌اش در نقش ریحانه خواهر بزرگ کمال در سریال حکایت‌های کمال بازی کرده‌ است او همچنین برای یکی از فیلم‌های نیکی کریمی نیز بازی کرده‌ است.

دوات آنلاین-مه‌لقا مینوش زاده بازیگر جوان و تازه‌کار سینما و تلویزیون که در سریال حکایت های کمال نقش ریحانه خواهر بزرگ کمال را بازی کرده  متولد سال 79 است. او در یک خانواده هنردوست و فرهنگی به دنیا آمده‌ است.

 

فوت پدر هنگام بازی در سریال حکایت های کمال

مه‌لقا می‌نوش زاده دانشجوی رشته بازیگری در دانشگاه تهران است هرچند او پیش از ورود به دانشگاه هم حرفه بازیگری را دنبال می‌کرد اما بیشتر فعالیت او در حرفه تئاتر بود و  درسریال‌ حکایت های کمال یکی از نقش های اصلی یعنی خواهر بزرگ کمال را برعهده دارد و کنار بازیگران به نام ایفای نقش کرده‌است.

 

مه‌لقا مینوش زاده زمانی که در حال بازی سریال حکایت‌های کمال بود پدرش را که شاعری به نام است از دست داد و این غم بزرگ به شدت او را تحت تاثیر قرار داد اما توانست طوری مدیریت کند که روی کارش تاثیری نگذارد.

 

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگو با بازیگر نقش طوبی خواهر کوچک کمال

بیوگرافی محمدرضا شیرخانلو ،بازیگر نقش کمال

 

اوقاغت فراغتمه‌لقا مینوش زاده

مه‌لقا مینوش زاده بسیار به ورزش علاقه‌مند است. او می‌گوید: ورزش را از 9 سالگی با اسکیت شروع کردم و بعد هم ورزش های رزمی را ادامه دادم و طبیعت‌گردی و کوه پیمایی از جمله کارهایی است که انجام می‌دهم.

 

مه‌لقا بیشتر اوقات فراغتش را با خانواده و دوستانش می‌گذراند و کتاب خواندن را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد.

بیوگرافی کامل مه‌لقا مینوش زاده بازیگر نقش ریحانه خواهر کمال در سریال حکایت‌های کمال

او اولین‌بار وقتی 14 ساله بود و در سال 93 روی صحنه رفت و نمایش چشم‌هایمان به تاریکی عادت کرده‌است را اجرا کرد. او همچنین در فیلم کوتاه  "درمیان" نیز بازی کرد. در اولین تجربه بازیگری اش در سینما به فیلم آتابای ساخته نیکی کریمی پیوست و در نقش سیمین خواهر سحر دولتشاهی در این فیلم و در کنار بازیگران سرشناس سینما به ایفای نقش پرداخت.

 

پس از آن کارهای دیگری هم انجام داد اما جدی‌ترین کارش حکایت‌های کمال است. این سریال در دهه 40 می‌گذرد او نقش دختری را بازی می‌کند که عاشق پسری جوان است و در این میان خانواده‌اش قصد دارند او را شوهر دهند.

بیوگرافی کامل مه‌لقا مینوش زاده بازیگر نقش ریحانه خواهر کمال در سریال حکایت‌های کمال

مه‌لقا مینوش زاده ازدواج نکرده و مجرد است او می‌گوید: بزرگترین آرزویم این است که بتوانم یکی از افراد ماندگار در حرفه خودم شوم و به چهره‌ای ماندگار در هنرپیشگی تبدیل شوم.

 

مه‌لقا مینوش زاده دوره‌های گریموری و چهره‌پردازی را هم گذرانده‌است اما ترجیح می‌دهد که هنرپیشگی را دنبال کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.