2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل هولناک 4 نفر برای انتقام‌ از همسر سابق

قتل هولناک 4 نفر برای انتقام‌ از همسر سابق

این مرد دو دختر خود و والدین همسر سابقش را کشت . او با وجود اعترافات اولیه در دادگاه مدعی شد بی گناه است.

دوات آنلاین-مردی که برای گرفتن انتقام از همسرسابقش  دو فرزند و پدر و مادر همسرش را به قتل رسانده‌بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

متهم مهر ماه یک سال قبل به همراه برادرش به کلانتری رفت و اعتراف کرد دو دخترش به نام‌های سولماز و ساناز و پدر و مادرزن سابقش را به قتل رسانده‌ است.

 

بعد از اینکه اجساد از خانه متهم کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد بررسی‌های اولیه صورت گرفت و مشخص شد متهم زمان حادثه دو فرزندش را به خانه خود برده و از والدین همسر سابقش هم خواسته به منزل او بروند تا دخترها تنها نابشند. سپس هر 4 نفر را به قتل رساند.

 

در ادامه متهم مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: من و همسرم از هم جدا شده بودیم اما همسرم به خانه من رفت و آمد می‌کرد و بچه‌ها هم در خانه من زندگی می‌کردند.

 

همسرم وقتی جایی می‌رفت و به من نمی گفت عصبانی می‌شدم آخرین بار هم گفتم بگوید کجا می‌رود او نگفت کجا می‌رود و جواب داد به تو ربطی ندارد ما از هم جدا شده ایم.

 

شب حادثه برای اینکه عصبانیتم را از همسر سابقم خالی کنم مقداری شیرموز درست کردم و به دخترانم و مادرزن و پدرزنم دادم. در شیرموز داروی خواب‌آور ریخته بودم وقتی همه خوابیدند سراغ سولماز دختر بزرگم رفتم و ابتدا با مشت ضرباتی به سرش زدم و بعد سعی کردم خفه‌اش کنم اما نشد دخترم خیلی زجر کشید به آشپزخانه رفتم و چاقو آوردم و گلوی دخترم را بریدم بعد به اتاق دختر کوچکم ساناز رفتم به او هم مشت زدم دخترم بیدار شد و گفت بابا بابا چی‌کار می‌کنی. گفتم بگذار همه چیز تمام شد بعد با چاقو گلوی او را هم بریدم.

 

متهم به قتل ادامه داد: بعد به سالن ‌آمدم مادرزنم بیدار بود پایش درد می‌کرد پایش را می مالید به آشپزخانه رفتم و آب خوردم وقتی برگشتم خوابیده بود ابتدا گلوی پدرزنم را بریدم و بعد گلوی مادرزنم را بریدم و چند ضربه هم به سینه‌اش زدم. تا ظهر فردای آن روز در خانه بالای سر اجساد بودم. سپس با برادرم تماس گرفتم و همه چیز را گفتم و بعد هم با برادرم به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم.

 

با توجه به اعترافات متهم و کشف اجساد پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که روز سه شنبه برگزار شد نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و کیفرخواست را خواند. سپس پرونده اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند آنها  برای قتل پدرشان درخواست قصاص و برای مقتولان دیگر درخواست دیه کردند.

 

وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام قتل را انکار کرد و گفت هیچ کدام از قتل‌ها کار من نبوده‌ است.

 

متهم گفت: من اعترافات دروغین کردم چون از مرگ فرزندانم ناراحت بودم و می‌خواستم خودم هم بمیرم. حتی مقدار زیادی دارو خوردم اما زنده ماندم. بعد از این حادثه فقط به مرگ فکر می‌کردم و می‌خواستم یکجوری بمیرم و پیش دخترانم بروم به همین خاطر گفتم من قاتل هستم که قصاص شوم. حتی بعد از دستگیری 4 ماه در امین آباد بستری بودم تا شرایطم طوری شود که بتوانم در زندان بمانم. اما حالا از بحران خارج شده‌ام و می گویم من این کار را نکردم.

 

تهدیدهای پیامکی متهم

قاضی در این هنگام بخش‌هایی از پیامک‌های متهم به همسر سابقش را خواند که در آن تهدید کرده‌بود اگر جواب ندهد و نگوید کجا بوده کاری می‌کند تا دیگر بچه‌هایش را نبیند

 

متهم دوباره تکرار کرد که قتل کار او نیست. او گفت: من صبح بیدار شدم تا دخترم را به مدرسه ببرم که دیدم همه کشته شده‌اند من نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده‌ است.

 

بعد از گفته‌های متهم ووکلای او قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.