2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهترین فیلم‌های سال 2019 از جوکر تا علاء الدین

بهترین فیلم‌های سال 2019 از جوکر تا علاء الدین

فیلم جوکر یکی از معروف‌ترین فیلم‌های سال 2019 است که تب تماشای آن در تمام جهان وجود دارد اما 9 فیلم برتر دیگر امسال نیز در لیست زیر آمده است:

دوات آنلاین-اگر دنبال تماشای فیلم‌های روز هستید 10 فیلم برتر سال 2019 در این فهرست معرفی شده است. فیلم جوکر در ابتدای این لیست قرار دارد. نگاهی به فهرست زیر که ایرنا منتشر کرده است، بیندازید:

عکس فیلم علاالدین

۱۰. علاالدین Aladdin

در عصر بازسازی چندباره فیلم‌های هالیوودی، علاالدین موفق شد ثابت کند تماشای دوباره انیمیشن‌های قدیمی هنوز هم خالی از لطف نیست. فیلم علاالدین همان داستان قدیمی این شخصیت را با پوستینی تازه و متفاوت ارائه می‌کند و آن‌قدر رنگین و تماشایی است که دوست نداشتن داستان روان آن تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. بنابراین اگر به دنبال فیلمی سرگرم‌کننده، جذاب و دوست‌داشتنی هستید بهتر است علاالدین را هرچه زودتر تماشا کنید.

داستان اسباب بازی ۴

۹. داستان اسباب بازی ۴  (Toy Story ۴)

مجموعه انیمیشن‌های داستان اسباب بازی‌ها یکی از بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما هستند. روایت بی‌نظیر اسباب‌بازی‌هایی که زنده می‌شوند و هر ثانیه با دردسرهای تازه‌ای روبرو می‌شوند واقعا خاطره‌ساز بود. در سال ۲۰۱۹ قسمت چهارم و آخرین قسمت این مجموعه اکران شد و موفق شد محبوبیت زیادی که میان منتقدان و هواداران داشت را حفظ کند. بنابراین اگر دوست دارید سرنوشت وودی و دوستانش را بفهمید، تماشای داستان اسباب بازی‌های ۴ را فراموش نکنید.

پوستر فیلم خزنده

۸. خزنده (Crawl)

هر ساله فیلم‌های ترسناک و خونین زیادی تولید می‌شوند اما پیداکردن یک عنوان تازه و متفاوت دشوار است. فیلم خزنده با داستانی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز روایتی تازه از درگیری انسان‌با تمساح‌های وحشی است. شاید داستان خزنده در ابتدا کلیشه‌ای و ناامیدکننده باشد اما اگر دوست دارید یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و هیجان‌آورترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ را تماشا کنید، به این فیلم نیم نگاهی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: برترین فیلم‌های جهان از نگاه هالیوود ریپورتر

 

پوستر فیلم پسرهای خوب

۷. پسرهای خوب (Good Boys)

برای تماشای یکی از متفاوت‌ترین کمدی‌های سال ۲۰۱۹ آماده شوید. پسرهای خوب داستان سه پسربچه‌ای است که ناخودآگاه درگیر دردسرهایی می‌شوند که از سن‌آن‌ها بزرگ‌تر است و این رویارویی لحظات خنده‌دار بسیار زیادی دارد. بنابراین اگر دنبال یک فیلم تازه و یگانه هستید، پسرهای خوب دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید.

عکس فیلم ما

۶. ما (Us)

چند سالی است که هالیوود درک کرده برای ترساندن مردم، روح‌های سرگردان و جسدهای زنده‌شده دیگر جذابیت زیادی ندارند. فیلم ما یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های ترسناک عصر جدید این ژانر است که موفق می‌شود در مورمورکردن تماشاگرش سنگ تمام بگذارد. بنابراین اگر به دنبال یک فیلم ترسناک با شمایلی متفاوت هستید، ما می‌تواند یک انتخاب منطقی باشد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک سینمای جهان

 

پوستر فیلم آن: قسمت دوم

۵. آن: قسمت دوم (It: Chapter Two)

دوست‌داران ژانر وحشت با پنی‌وایز آشنا هستند. دلقک مشهوری که زاده ذهن استفن کینگ، نویسنده مشهور داستان‌های ترسناک است. پس از استقبال شدید هواداران از قسمت نخست داستان زندگی این دلقک، قسمت دوم آن نیز در سال ۲۰۱۹ اکران شد و موفق شد به اندازه فیلم اول دیده شود.

روزی روزگاری در ... هالیوود

۴. روزی روزگاری در ... هالیوود (Once Upon a Time ... in Hollywood)

کویینتین تارانتینو به عنوان کارگردان متفاوت سینمای هالیوود، در جدیدترین فیلم خود به سراغ تاریخ هالیوود و اتفاقات آن در سال۱۹۶۹ رفته است. اگر به فیلم‌های تارانتینو علاقه‌مند هستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری از عصر طلایی هالیوود داشته باشید، تماشای این فیلم به شما پیشنهاد می‌شود. فیلمی که بازیگران مشهوری مانند لئوناردو دی‌کاپریو، مارگو رابی و برد پیت را به پرده‌های سینما بازگرداند.

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۹ به انتخاب منتقدان

 

انتقام‌جویان: پایان بازی

۳. انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: End Game)

فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در چند سال اخیر همواره در لیست پرمخاطب‌ترین فیلم‌ها قرار داشته‌اند. پرستاره‌ترین و موردانتظارترین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۱۹ اکران شد. پایان بازی، حالاپرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما هم لقب گرفته و تماشای آن به هواداران کتاب‌های مصور مارول پیشنهاد می‌شود.

پوستر فیلم شیرشاه

۲. شیرشاه (The Lion King)

انیمیشن شیرشاه محبوبیت ویژه‌ای دارد و وقتی استودیو دیزنی اعلام کرد بازسازی تازه این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران شود، تقریبا همه عاشقان سینما منتظر تماشای آن بودند. فیلم شیرشاه داستانی کاملا مشابه با انیمیشن‌های قدیمی آن دارد اما صحنه‌های باکیفیت و نفس‌گیر آن، باعث شده یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ باشد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی 10 فیلم برتر عاشقانه سینمای جهان

 

عکس فیلم جوکر

۱. جوکر (Joker)

جوکر بدون شک بهترین فیلم سال ۲۰۱۹ بود. دلقکی قاتل که از رفتار ناراحت‌کننده جامعه عصبانی می‌شود و تصمیم‌های خونینی می‌گیرد. هنرنمایی بی‌مثال واکین فنیکس در نقش جوکر، این فیلم را به شایسته‌ترین فیلم سال برای هر جایزه‌ای تبدیل کرده و حالا شایعات ساخت قسمت دوم آن نیز مطرح شده است. پس برای تماشای یکی از بهترین فیلم‌های چند سال اخیر سینما، بهتر است عجله کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.