2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آمار خیره کننده استقلال 23 گل در 7 بازی!

آمار خیره کننده استقلال 23 گل در 7 بازی!

هرچند استراماچونی در ابتدا یک شروع بد با استقلال داشت اما آمار خیره کننده هفت بازی اخیرش نشان داد او یک ستاره است اگر حواشی رهایش کند.

دوات آنلاین-آمار گل‌های زده استقلال در 7 بازی اخیر که منجر به پیروزی‌های پی در پی شده بسیار حیرت‌انگیز و خیره‌کننده است.

 

ایران ورزشی نوشت:استقلال در 7 بازی اخیر 23 گل به ثمر رسانده و غالب بازی‌هایش را با نتایج پرگل خاتمه داده است. استقلال با همین آمار اکنون دارای بهترین خط حمله فوتبال ایران است و با به ثمر رساندن 27 گل در بازی‌های لیگ و جام حذفی (استقلال در لیگ 21 گل به ثمر رسانده) از شرایطی ایده‌آل و امیدوارکننده در خط حمله خود سود می‌برد.

 

با این عقبه و در شرایطی که استقلال یک وقفه نسبتاً طولانی را به دلیل تعطیلی لیگ پشت خود می‌بیند در قائمشهر رخ در رخ نساجی قرار می‌گیرد.

نساجی تیمی است که در شهرش با شور و هیجانی مثال‌زدنی مقابل رقبا قرار می‌گیرد و تردیدی نیست آنها با وجود اینکه هفته‌های پراسترسی را به دلیل بیماری سرمربی خود و همچنین مشکلات مالی سپری کرده‌اند اما با توپ پر و سراسر انگیزه به مصاف استقلال خواهند آمد.

 

نساجی‌چی‌ها در نبرد‌های اخیر خود به پیروزی نرسیده‌اند. آنها با نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت به تساوی رسیده‌اند و به فولاد و تراکتورسازی باخته‌اند.

 

این آمار چهار بازی اخیر نماینده قائمشهر است اما اگر بخواهیم قدری به عقب‌تر هم برویم شکست این تیم مقابل پیکان عمیقاً خودنمایی می‌کند. تنها نتیجه مطلوب این تیم در فصل جاری مقابل پیکان رقم خورده که توانسته‌اند در شهر خود حریف را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهند.

 

در واقع اگر بخواهیم وضعیت نساجی مقابل مدعیان لیگ نوزدهم را آنالیز کنیم به این نتیجه می‌رسیم که حریف استقلال غالبا به تیم‌های مدعی می‌بازد و نمی‌تواند در چنین تقابل‌هایی برنامه‌های تاکتیکی خود را به نحو احسن پیش ببرد.

 

 نساجی برای کسب تساوی گام به میدان خواهد گذاشت. آنها می‌دانند که استقلال آماده‌ترین تیم لیگ است و در خط حمله نیز وضعیتی طلایی دارد.

 

تساوی هم برای نساجی برد است 

در حقیقت کسب یک امتیاز از استقلال نیز برای نساجی بردی بزرگ محسوب می‌شود و بعید است که این تیم برنامه‌ای برای پیروزی مقابل استقلال داشته باشد.

 

استقلالی‌ که با وجود دوری ملی‌پوشان از شرایط تمرینی اما با آمادگی کامل راهی قائمشهر شده و قصد دارد هشتمین برد پی در پی خود را نیز جشن بگیرد.

آمار خیره کننده استقلال 23 گل در 7 بازی!

برای استقلال کسب 3 امتیاز این بازی به منزله عبور از پرسپولیس خواهد بود. آبی‌ها در صورت برتری مقابل نساجی از رقیب سنتی‌شان پیش خواهند افتاد و بعد از سال‌های طولانی جایگاه مطلوب‌تری را در جدول رده‌بندی نسبت به رقیب دیرینه خود تجربه خواهند کرد.

 

 وضعیتی که از لحاظ روحی و روانی می‌‌تواند کفه ترازو را در هفته‌های آتی بخصوص در جدال حساس با سپاهان به سود استقلال سنگین کند.

 

حسن پیروزی در این بازی افزایش توان روانی بازیکنان و کادر فنی استقلال در آستانه بازی فوق حساس هفته‌ آتی مقابل سپاهان است.

 

در واقع نساجی پیش درآمدی مهم و اثرگذار خواهد بود در آستانه بازی با سپاهان تا شاید آبی‌ها در صورت برتری با امواج روحی و روانی مثبت گام به بازی آتی بگذارند و در آن میدان نیز به نتیجه ایده‌آل برسند.

 

استراماچونی می‌داند اگر تیمش هشتمین برد متوالی را هم به چنگ آورد شانس پیروزی‌اش مقابل سپاهان که یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود، افزایش خواهد یافت.

 

 به همین دلیل هیچ بعید نیست که مرد ایتالیایی با آرایش هجومی گام به میدان رقابت با نساجی بگذارد. استقلال استراماچونی به احتمال فراوان با همان روش 2-5-3 گام به این بازی خواهد گذاشت.

 

در خط حمله نیز استفاده از زوج قائدی-دیاباته قطعی است اما پشت سر این دو بازیکن نیز مردانی همچون فرشید اسماعیلی بازی خواهند کرد که در گلزنی سیری‌ناپذیر جلوه می‌کنند. اسماعیلی اگر مانند بازی‌های قبل روی فرم باشد عصای دست استراماچونی خواهد بود.

 

در حقیقت می‌شود گفت که این مثلث هجومی متشکل از اسماعیلی، قائدی، دیاباته تیم نساجی را به چالش خواهد کشید هرچند که خود نساجی نیز نیم نگاهی به حمله خواهد داشت و مدافعان استقلال در غیاب دانشگر باید حواس‌شان را به خوبی جمع کنند تا در این میدان ناگهان غافلگیر نشوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.