2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا استراماچونی رکورد حجازی را می‌شکند؟

آیا استراماچونی رکورد حجازی را می‌شکند؟

استقلال درحالی به مصاف نساجی می‌رود که در صورت برد این تیم استراماچونی رکورد ناصرحجازی را می‌شکند و 8 بازی پی درپی را با برد پشت سر می‌گذارد.

دوات آنلاین-تیم استقلال عصر فردا در ادامه دیدارهای هفته یازدهم میهمان تیم نساجی مازندران است. آبی‌های پایتخت که روی سریال برد و صعود گام برمی‌دارند، فردا باید در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم بحران‌زده نساجی بروند.

 

خراسان ورزشی نوشت: هرچند شرایط نساجی به خاطر مشکلات مالی و مدیریتی و اعتصاب چند روزه بازیکنان خوب نیست اما این تیم در قائمشهر حریف دست و پا بسته‌ای نبوده و در صورتی که شاگردان استراماچونی نساجی را دست‌کم بگیرند می‌تواند ترمز استقلال را بکشد.

 

استراماچونی هم ظاهرا به خوبی این موضوع را متوجه شده و انتقال تمرین تیم از زمین چمن طبیعی به مصنوعی و انجام یک بازی دوستانه در زمین چمن مصنوعی برای آشنایی آبی‌ها با بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از جمله تدابیر مرد ایتالیایی برای افزایش شانس تیمش جهت کسب پیروزی است.

 

 اگر استقلال بتواند نساجی را شکست دهد 2 اتفاق جالب رخ خواهد داد. آبی‌ها در صورت برد به هشتمین برد متوالی‌شان در جام حذفی و لیگ برتر دست پیدا می‌کنند و این به معنای رسیدن آندره‌آ استراماچونی به رکورد مرحوم ناصر حجازی است که موفق شده بود با استقلال 8 برد متوالی(در لیگ و جام حذفی) کسب کند.

 

امتیاز طلایی 21 برای استقلال

 علاوه بر این آبی‌ها با برد مقابل نساجی به امتیاز 21 خواهند رسید و این به منزله عبور آن‌ها از پرسپولیس و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول است. اگر چنین شود استقلال پس از حدود 3 سال و 6 ماه یا به عبارتی پس از‌1300‌روز می‌تواند در جدول رده‌بندی لیگ برتر از پرسپولیس پیشی گرفته و بالاتر از پرسپولیس 19 امتیازی قرار بگیرد.

 

 آخرین باری که استقلال در رتبه بهتر از پرسپولیس قرار گرفته‌، به لیگ پانزدهم برمی‌گردد، جایی که استقلالی‌ها بعد از شکست 4 - 2 برابر پرسپولیس و از دست دادن صدر جدول، با 2 پیروزی پشت‌سر هم برابر فولاد و سایپا توانستند از شکست پرسپولیس برابر نفت تهران نهایت استفاده را ببرند و در رتبه‌ای بالاتر از رقیب سنتی خود قرار بگیرند.

 

 البته استقلال در صورت مساوی با نساجی هم می‌تواند به این مهم دست پیدا کند، چرا‌که در آن صورت به امتیاز 19 می‌رسد و هم‌امتیاز با پرسپولیس به خاطر تفاضل گل بهتر می‌تواند بالاتر از سرخ‌ها قرار بگیرد. در واقع تنها شکست می‌تواند مانع عبور آبی‌ها از پرسپولیس در جدول رده‌بندی شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.