2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آزار شیطانی 2زن توسط مسافرکش‌ نما

آزار شیطانی 2زن توسط مسافرکش‌ نما

دو زن جوان که برای رفتن به خانه سوار پراید مردی مسافرکش‌نما شده‌ بودند از سوی این مرد مورد آزار قرار گرفتند و کتک خوردند.

دوات آنلاین-مرد مسافرکش که دو زن را مورد تعرض  قرار داده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

این مرد اوایل سال جاری دو زن را به صورت جداگانه به عنوان مسافر سوار خودرواش کرده و سپس آنها را مورد آزار شیطانی قرار داد و اموالشان را به سرقت برد.

 

اولین شکایت از سوی یک زن جوان به ماموران ارائه شد. او که صاحب یک مزون است به ماموران گفت: زمانی که داشتم از محل کارم به سمت خانه می‌رفتم فردی سوار ماشین شدم من فکر می‌کردم او مسافرکش است از آنجایی که در خیابان اصلی هم بودم فکر نمی‌کردم خطری من را تهدید کند یکدفعه مرد راننده به یک فرعی پیچید و زمانی که من اعتراض کردم مرا به شدت کتک زد و چندین بار هم سرم را به داشبورد کوبید.

 

این زن ادامه داد: آن مرد وادارم کرد کارهایی بکنم که اخلاقی نبود و من را آزار و اذیت کرد و  تهدیدم کرد  اگر به خواسته‌اش تن ندهم من را می‌کشد. بعد هم همه اموالم را سرقت کرد.

 

چند ماه بعد نیز یک دختر جوان به ماموران گزارش داد از سوی فردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است. او گفت: من داشتم از سرکار برمی‌گشتم که مردی من را سوار ماشین کرد البته من فکر کردم مسافرکش است و به همین خاطر هم سوار ماشین شدم روی صندلی عقب نشسته‌بودم .

 

وقتی داخل فرعی پیچید و من فریاد زدم او موهایم را گرفت و کشید و من را روی صندلی جلو پرت کرد و آنقدر کتکم زد که بی‌حال شدم و بعد هم من را وادار کرد به خواسته‌ پلیدش تن بدهم و من را به شدت تحقیر کرد همین کارش هم باعث شد مدتها حالم بد باشد و هنوز هم به حالت عادی برنگشته‌ام.

 

با توجه به اینکه هر دو حادثه در یک محل اتفاق افتاده‌بود ماموران در زمان و مکانی که این اتفاق افتاده‌ بود دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند و در نهایت با کمک شاکیان ماشین پراید شناسایی شد.

 

پلیس متوجه شد صاحب ماشین فردی حدودا 40 ساله است که مدتهاست از همسرش جدا شده و تنها زندگی می‌کند. با روشن شدن هویت متهم وی بازداشت شد. متهم بعد از دستگیری مدعی شد تعرضی در کار نبوده‌ است و هر دو زن خودشان به رابطه با او رضایت داشته‌اند.

 

این مرد گفت: من چون همسر نداشتم با این زنها ارتباط برقرار کردم و آنها هم مقاومتی در برابرم نکردند.

 

متهم در پاسخ به این سوال که چرا دو زن را کتک زد گفت: آنها خودشان را زده‌اند من این کار را نکردم.

 

این در حالی است که پزشکی قانونی تایید کرده‌است که آثاری از اذیت و آزار دیده‌ شده‌ است و آثار ضرب و جرح نیز در بدن آنها وجود دارد.

 

با توجه به پایان تحقیقات و اخذ آخرین دفاع از متهم قضات شعبه 11 برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.