2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آزار شیطانی پسر 14 ساله توسط مرد مغازه‌دار

آزار شیطانی پسر 14 ساله توسط مرد مغازه‌دار

متهم:وقتی مست بودم، وسوسه شدم پسربچه را به مغازه بکشانم. من فقط دو بار او را مورد تعرض قرار دادم و قبول ندارم که از سه سال قبل بارها آزار و اذیتش کرده ام.

دوات آنلاین-پسر ۱۴ ساله بعد از سه سال، آزار و اذیت های شیطانی مرد موتورساز را فاش کرد. با شکایت مادر قربانی آزار و اذیت، مرد شیطان صفت دستگیر شد

 

به گزارش جام جم. هفته گذشته زن جوانی سراسیمه به کلانتری افسریه مراجعه کرد و از مردی که در محله سکونتشان در مسعودیه تهران مغازه موتورسازی دارد به خاطر آزار و اذیت پسر نوجوانش شکایت کرد.

 

زن جوان به ماموران پلیس گفت: پسرم کلاس هفتم است و خیلی وقت ها در کوچه با بچه ها بازی می کند. چند وقتی بود می دیدم برای بازی از خانه بیرون نمی رود. فکر می کردم شاید مشکلی با دوستانش دارد و زیاد موضوع را جدی نگرفتم تا این که همین چند ساعت قبل پسرم به من گفت می خواهد رازی را به من بگوید. شروین به من گفت از وقتی کلاس چهارم بودم، صاحب موتورساری محل چند بار من را مورد آزار و اذیت قرار داد. وقتی موضوع را متوجه شدم، سریع ماجرا را به پلیس اطلاع دادم.

 

با شکایت زن جوان، متهم دستگیر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. با دستور قاضی شروین به پزشكی قانونی فرستاده و آزار و اذیت او تایید شد.

 

متهم در تحقیقات مقدماتی گفت: چند سال قبل ازدواج کردم و عاشق بچه بودم، اما مشکل داشتم و همسرم نتوانست بچه دار شود. برای همین از من جدا شد. شروین را در محله می دیدم و او را دوست داشتم. او عاشق موتور بود و یک بار از من خواست او را سوار موتور کنم و دوری بزنیم. من هم قبول کردم. بعد هم برایش خوراکی خریدم، اوایل فقط به خاطر این که او را دوست داشتم، به او محبت می کردم، اما یک باری وقتی مست بودم، وسوسه شدم که او را به مغازه بکشانم. من فقط دو بار او را مورد تعرض قرار دادم و قبول ندارم که از سه سال قبل بارها آزار و اذیتش کرده ام.

 

مادر شروین هم در این جلسه گفت: وقتی شروین خیلی کم سن بود به خاطر اعتیاد پدرش از او جدا شدم، شنیده ام پدر شروین کارتن خواب شده و هیچ کس حتی خانواده اش از او خبری ندارد. از این که پسرم جای خالی پدر را در زندگی حس کند خیلی ناراحت بودم و سعی می کردم با کار و تلاش و رسیدگی به شروین، هم برایش پدر باشم و هم مادر، اما حالا این مرد وضع روحی پسرم را به هم ریخته و تمام زحمات من را برای موفق شدن پسرم نقش برآب کرده است.

 

رسیدگی به پرونده و محاکمه متهم به زودی در شعبه دوازدهم دادگاه انجام خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.