2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ست پاییزی لباس‌های شیک زنانه با دامن

ست پاییزی لباس‌های شیک زنانه با دامن

ست پاییزی مانتو و دامن برای خانم ها یکی از زیباترین و شیک‌ترین ست هاست. مخصوص اگر دامن پلیسه استفاده شود. این سبک دامن که دوباره مد شده‌است ست های پاییزی و مجلسی را بسیار شیک می‌کند.

دوات آنلاین-ست‌های پاییزه لباس زنان همچنان از جذاب‌ترین ست های پاییزی است و دامن پلیسه نقش مهمی در این ست‌ها دارد.

 

در ست‌های پاییزه رویه می‌تواند بلند یا کوتاه باشد اما دامن حتما باید بلند باشد. این دامن ها اگر پلیسه یا راسته باشد مد روز است.

 

بارانی‌های کوتاه را می‌توانید با دامن پلیسه هم راه کنید. ست بارانی‌ها را با توجه به پاییز می‌توانید از رنگ‌های تیره یا روشن اشتباه کنید. پاییز فصلی است که رنگ‌ها در آن تنوع زیادی دارد. ست‌های سبز و سورمه‌ای بسیار مناسب است.

 

همچنین می‌توانید از یک رنگ اصلی در ست هایتان استفاده کنید. اما کفش‌هایی که استفاده می‌کنید حتما باید پوشیده‌باشد یعنی کفش هایی مخصوص زمستان و پاییز باشد. با کفش‌های بندی نمی‌توانید این ست را کامل کنید.

 

ست پاییزی لباس‌های شیک زنانه با دامن

کفش های اسپورت هم می‌تواند گیزنه مناسبی برای این ست باشد. کفش و کیف را می‌توانید ست استفاده کنید اما نباید با بارانی ویا پالتو شما با رنگی که برای کیف و کفش استفاده می‌کنید تضاد داشته و هم خوانی نداشته باشد.

 

از اکسسوری‌های پاییزی استفاده کنید. دستمالهای کوچک کنار دسته کیف و گره های مخصوص این دستمالها می‌تواند انتخاب مناسبی برای اکسسوری باشد. زیورآلات پاییزی مانند زیورهایی که با برگ‌های پاییزی تزئین شده‌است شما را به یک بانوی پاییزی تمام عیار تبدیل می‌کند.

ست پاییزی لباس‌های شیک زنانه با دامن

آرایش صورت شما هم باید رنگ و بوی پاییزی داشته باشد. رنگ‌های صورتی چرک یا نارنجی و قهوه‌ای و عسلی و نسکافه ای برای آرایش بسیار مناسب است.

 

همه اینها زمانی ست پاییزی شما را کامل می‌کند که با دامن و بارانی شما ست باشد. توجه داشته باشید شالی که استفاده می‌کنید حتما باید بافت اما ریز باشد. می‌توانید شال را گلدار انتخاب کنید اگر بارانی شما طرح دار است بهتر است شال یا روسری را ساده استفاده کنید و اگر ساده است می‌توانید طرحدار استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.