2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
همسرم خیانت کرد او را کشتم
متهم به قتل مدعی شد

همسرم خیانت کرد او را کشتم

مرد جوان که 6 سال از همسرش کوچکتر بودمدعی است وقتی فهمید زن به او خیانت کرده و عکس‌های رابطه او با مرد دیگر به دستش رسید همسرش را با قفل فرمان و چاقو به قتل رساند.

دوات آنلاینمرد جوان مدعی است وقتی عکس های خیانت همسرش را دید با وارد آوردن ضرباتی بر بدن او زن جوان را کشت و سپس خود را تسلیم پلیس کرد. پرونده این متهم به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شده است.

 

این مرد جوان خرداد ماه سال جاری با ماموران تماس گرفت و گفت همسرش را کشته است. وقتی پلیس در محل حاضر شد جسد زنی جوان را که با ضربات چاقو زخمی شده و سپس به قتل رسیده‌ بود پیدا کرد. متهم اعتراف کرد در پی مشاجره با همسرش مرتکب این قتل شده‌ است.

 

او گفت: من 6 سال از همسرم کوچکتر هستم و حدود 6 سال پیش هم با او ازدواج کردم. ما صاحب دو فرزند شدیم و زندگی خوبی داشتیم مدتی قبل متوجه شدم همسرم نسبت به من بی‌تفاوت شده‌ و رفتارش تغییر کرده‌ است. فکر می‌کردم او دچار افسردگی دوره ای شده و بالاخره برطرف می‌شود تا اینکه یک بسته برایم فرستاده شد. من نمی‌دانم این بسته را چه کسی فرستاده بود عکس‌هایی به دستم رسید که نشان می‌داد زنی با مردی رابطه دارد.

قتل به دلیل خیانت همسر

متهم ادامه داد: نامه‌ای در آن پاکت بود و نوشته بود که این عکس ها متعلق به همسرم است. من در این باره با همسرم صحبت کردم. او انکار کرد و گفت این کارها برای خراب کردن رابطه ما است و قبول نکرد با کسی رابطه داشته‌ است.

 

من حرفش را قبول کردم تا اینکه دوباره بسته ای برایم فرستادند که در آن عکس‌های سقط جنین بود و بعد هم عکس هایی که صورت زنم را نشان می‌داد که با مردی در رابطه‌ است. بلافاصله پدرم با من تماس گرفت و گفت که عکس هایی هم برای او فرستاده شده‌ است که نشان می دهد ژاله با کسی رابطه داشته است بچه‌ها را به خانه پدرم بردم و با همسرم به منزل برگشتم تا درباره آنچه اتفاق افتاده صحبت کنیم.

 

این مرد در ادامه اعترافاتش گفت: به او گفتم باید به من توضیح دهد چرا چنین کاری کرده‌ است وقتی همه چیز روشن شد دیگر حرفی برای گفتن نداشت به همین خاطر پرخاشگری کرد او به من گفت که دیگر با من زندگی نمی کند و می‌خواهد طلاق بگیرد. فحاشی کرد او به خودم و به خانواده‌ام فحش داد درحالیکه اشتباه کرده‌ بود او به من خیانت کرده‌ و اسناد خیانتش هم موجود بود.

 

آنقدر کنترل خودم را از دست دادم که قفل فرمان را برداشتم و بر بدن همسرم کوبیدم بعد با چاقو چند ضربه به او زدم و زخمی‌اش کردم و بعد هم خفه‌اش کردم. چند ساعت در همان وضعیت ماندم و بعد تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس گزارش بدهم.

 

متهم گفت:من با عشق با همسرم ازدواج کردم در ابتدای ازدواج ما مخالفت های زیادی بود اما من همسرم را دوست داشتم و این ازدواج سر گرفت اما در نهایت با خیانت زندگی ام را نابود کرد.

 

پلیس بعد از گفته‌های این مرد با بازداشت او تحقیقات خود را به صورت  ویژه ادامه داد و به نامه‌ها و عکس‌هایی که متهم ادعا می‌کرد دسترسی پیدا کرد با این حال وقتی خانواده زن جوان مورد بازجویی قرار گرفتند گفتند  در جریان این ارتباط نبودند و دخترشان چنین کاری نکرده‌است و دامادشان به او تهمت می‌زند و درخواست قصاص کردند.

 

به این ترتیب و با توجه به مدارک موجود در پرونده و اعتراف صریح متهم و سایر شواهد به دست آمده از جمله عکس‌ها و نامه‌های ارسالی به پرونده کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.