2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
ربودن شوهر برای گرفتن طلاق

ربودن شوهر برای گرفتن طلاق

الهام با من سر ناسازگاری گذاشته بود و می‌گفت می‌خواهد به خانه پدرش برگردد. تا این‌كه صبح روز حادثه با هم بحثمان شد. اما من فكرش را نمی‌كردم كه آنها نقشه آدم‌ربایی برای من كشیده باشند.

دوات آنلاین-در پی شكایت مرد جوان از همسر خود و پدر او پرونده آدم ربایی پیش روی پلیس گشوده شد. شاكی ادعا می‌كرد متهمان با ربودن او اقدام به دریافت چك 10 میلیون تومانی از او كردند تا وادارش كنند همسرش را طلاق دهد. به‌دنبال این ادعا متهمان دستگیر شده و در دادگاه كیفری یك استان تهران پای میز محاكمه قرار گرفتند.

 

 اوایل بهار امسال، مرد جوان به نام نیما با مراجعه به كلانتری ستارخان اعلام كرد توسط پدر همسرش و سه‌نفر دیگر ربوده شده و آدم‌ربایان او را وادار كردند یك‌چك ده میلیون تومانی به آنها بدهد.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به‌خاطر نقشه پلید شوهر

 

نیما در اولین اظهارات خود به ماموران گفت: «همسرم با خانواده اش قطع ارتباط كرده بود. آنها با ازدواج ما مخالف بودند و بعد از ازدواج، الهام را طرد كرده بودند. اما چند وقتی بود الهام با من سر ناسازگاری گذاشته بود و می‌گفت می‌خواهد به خانه پدرش برگردد. تا این‌كه صبح روز حادثه با هم بحثمان شد. اما من فكرش را نمی‌كردم كه آنها نقشه آدم‌ربایی برای من كشیده باشند. متهمان به بهانه گفت‌وگو من را به جای خلوتی كشاندند و بعد یكدفعه به من دستبند زده و مرا ربودند.»

 

با اظهارات شاكی، متهمان دستگیر شدند و پرونده در جریان رسیدگی قرار گرفت و راهی دادگاه كیفری یك استان تهران شد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج پنهانی مرد متاهل و زن مستاجر

 

پدر الهام و سه نفر از دوستانش به اتهام مشاركت در آدم ربایی در جلسه حاضر شدند و الهام متهم به معاونت در آدم‌ربایی بود.

 

زن جوان در دفاع از خود گفت:«من این اتهام را قبول ندارم.آن روز با نیما بحثم شده بود و او سعی كرد از دلم در بیاورد اما من نمی‌توانستم او را ببخشم. برای همین از او خواستم ماشینم را بدهد تا به خانه پدرم بروم اما نیما قبول نمی‌كرد. من هم از پدرم خواستم هرطور شده او را راضی كند كه ماشینم را پس بدهد و از هم جدا شویم. پدرم با اطلاع خود نیما او را راهی كلانتری كرد تا تكلیف ماشین مشخص شود.»

 

بیشتر بخوانید: زنی که فریب حرف‌های شیطانی دوست مطلقه‌اش را خورد

 

یكی دیگر از متهمان نیز در تایید حرف‌های سارا گفت كه همراه شدن با شاكی به خواست خودش و برای پادرمیانی بوده است. او در توضیح علت دستبند زدن و دریافت چك ده میلیون تومانی گفت: «یكی از همراهان ما فقط برای چند لحظه دستبند را به‌دست نیما زد تا او را بترساند. اما سریع باز كرد و همراه شدن نیما با ما بدون اكراه خودش بود. چك را هم خود نیما با رضایت خود به جای بخشی از پول ماشین الهام به پدر او داد.»

 

بیشتر بخوانید: طلاق به‌خاطر با کلاس شدن زن

 

در حالی كه شاكی همچنان به آدم‌ربایی اصرار داشته و اظهارات قبلی خود را در دادگاه عنوان كرد؛ قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.