2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلاق به‌خاطر خوش تیپی شوهر

طلاق به‌خاطر خوش تیپی شوهر

شوهر من مرد خوشتیپ و پولداری است. او صبح‌ها كه از خانه بیرون می‌رود، كلی به خودش می‌رسد و تیپ می‌زند. همین مساله همیشه مرا آزار می‌دهد.

دوات آنلاین-بدبینی‌ها و شك سمانه به شوهرش به جایی رسید كه او تصمیم گرفت همسرش را تعقیب كند. همین تعقیب‌ها باعث شد تا زندگی‌هادی و سمانه بعد از پنج سال با شكست مواجه شود و این زوج جوان برای دادخواست جدایی راهی دادگاه خانواده تهران شوند.

 

مرد خوش تیپ در دادگاه چه گفت

مرد جوان وقتی در مقابل قاضی قرار گرفت، درباره علت درخواست جدایی خود چنین گفت: پنج سال است كه ازدواج كرده ام. ولی فقط چند ماه اول در كنار همسرم آرامش داشتم. سمانه دچار بیماری بدبینی است و در این سال‌ها مرا به‌شدت اذیت كرد. او به همه چیز و همه كس مشكوك بود. مرتب احساس می‌كرد كه به او خیانت می‌كنم. اوایل تصور می‌كردم چون تازه ازدواج كرده ایم، این مسائل طبیعی است و به مرور زمان همسرم به من اعتماد می‌كند. اما چنین نشد.

 

هرچه زمان گذشت رفتار سمانه هم بدتر شد. بعد از گذشت چندین سال از زندگی مشترك هنوز هم سمانه تصور می‌كند من به او خیانت خواهم كرد. حتی نمی‌گوید كه تو داری به من خیانت می‌كنی، مرتب فكر می‌كند در آینده به او خیانت می‌كنم. هرچه با همسرم صحبت كردم بی فایده بود. چند بار هم با یك روان‌شناس صحبت كردم، اما زندگیمان بهتر نشد تا این‌كه چند وقت پیش وقتی با سمانه سر همین مسائل دعوای شدیدی كردیم، او قول داد دیگر به من شك نكند.

 

بعد از آن رفتارش خیلی بهتر شد. تا جایی كه خودم هم تعجب كردم و از طرفی خوشحال هم شدم. سمانه دیگر گیر نمی‌داد، دعوا نمی‌كرد، مشكوك نمی‌شد. من هم فكر می‌كردم او دیگر به من اعتماد دارد و خبری از شك و بدبینی‌هایش نیست تا این‌كه چند روز پیش به صورت اتفاقی متوجه شدم كسی مرا تعقیب می‌كند. وقتی پیگیر شدم در كمال ناباوری دیدم كه سمانه است. درحالی كه تصور می‌كردم زندگی مان درست شده، سمانه در این مدت مرا تعقیب می‌كرده و من بی‌خبر بودم. وقتی متوجه این مساله شدم، دیگر نتوانستم تحمل كنم. زندگی ما همان‌جا تمام شد و دیگر حتی نمی‌خواستم سمانه را ببینم. برای همین تصمیم گرفتم از این زن بیمار برای همیشه جدا شوم. او هیچ‌وقت رفتارش بهتر نخواهد شد و من هم نمی‌خواهم تا آخر عمر عذاب بكشم.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به‌خاطر رابطه پنهانی شوهر

زن جوان چه جوابی به شوهرش داد

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسر من مرد خوشتیپ و پولداری است. او صبح‌ها كه از خانه بیرون می‌رود، كلی به خودش می‌رسد و تیپ می‌زند. همین مساله همیشه مرا آزار می‌دهد. همیشه تصور می‌كنم دخترهای زیادی به سراغش می‌روند و می‌خواهند با او ارتباط برقرار كنند. هرچقدر هم به شوهرم اعتماد داشته باشم، ولی نمی‌توانم مانع این افكار شوم و با خودم می‌گویم یك روزی شوهرم به من خیانت می‌كند. او خیلی خوش تیپ است و دخترها رهایش نمی‌كنند. بالاخره او هم انسان است و ممكن است در مقابل یكی از همین دخترها كوتاه بیاید و با او وارد رابطه شود. می‌دانم كه شوهرم به من خیانت نمی‌كند، ولی از آینده می‌ترسم و نمی‌توانم با این مساله كنار بیایم. خیلی سعی كردم و با خودم كلنجار رفتم، ولی وقتی شوهرم كمی دیر به خانه می‌رسد، كلی افكار بد سراغم می‌آید.

 

بیشتر بخوانید:

دردسرهای ازدواج با زن شیک پوش

تصمیم به طلاق در شب عروسی

 

در پایان قاضی سعی كرد این زوج را از جدایی منصرف كند. او از این زوج خواست برای حل مشكلشان با یك مشاوره خانواده صحبت كنند و اگر اختلافشان حل نشد، بعد از آن به جدایی فكر كنند.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.