2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خواهرم به‌خاطر عشق قدیمی‌اش طلاق می‌خواست او را کشتم
گفت‌وگو با متهم به قتل

خواهرم به‌خاطر عشق قدیمی‌اش طلاق می‌خواست او را کشتم

از خواهرم خواستم به‌خاطر بچه‌ها دیگر حرف طلاق را پیش نكشد و عشق قدیمی‌اش را هم فراموش كند. او مدام فریاد می‌زد و....

دوات آنلاین- 24 ساله است و هنوز نمی‌تواند باور كند كه ناخواسته دست به قتل خواهرش زده است. عذاب وجدان 16 ماه گریبانش را گرفته بوده و از ترس حفظ آبروی خانواده راز قتل را پنهان نگه داشته بود. او به پهنای صورت اشك می‌ریخت و زیر لب می‌گفت ای كاش آن روز خانه خواهرم نمی‌رفتم كه او بمیرد و اكنون مهر قاتل شدن برپیشانی‌ام حك شود. خانواده‌ام و دو خواهرزاده‌ام را داغدار كردم. این عذاب هیچ‌وقت برایم پایانی ندارد.

 

*چه كاره هستی؟

در فرش فروشی پدرم كار می‌كنم.

 

*ازدواج كردی؟

عقد كرده‌ام و اگر این جنایت رخ نمی‌داد به خانه بخت می‌رفتم، اما نمی‌دانم با فاش شدن این ماجرا همسرم پای قول و قرارمان می‌ماند یا نه.

 

*با خواهرت اختلاف داشتی؟

نه. او از من بزرگ‌تر بود.خیلی دوستش داشتم و به او احترام می‌گذاشتم.

 

*پس چرا او را كشتی؟

نمی‌خواستم او را بكشم. همه چیز در یك لحظه اتفاق افتاد.

 

*از شب جنایت بگو.

خواهرم و شوهرش دچار اختلاف شده و حتی خواهرم درخواست طلاق داده بود. شوهرش- كه پسر عمویمان هم هست-خواهرم را دوست داشت و نمی‌خواست به‌خاطر دو فرزند دخترشان از هم جدا شوند، اما خواهرم ساز‌جدایی می‌زد. آن روز خواهرم به خانه پدری‌مان آمد. شوهرش هم آمد و قرار شد كه آن دو را آشتی دهیم و خواهرم سر زندگی‌اش بازگردد، اما او به محض دیدن شوهرش ناراحت شد و به خانه‌شان در شهرك ولیعصر بازگشت.

 

*بعد چه شد؟

من هم سوار خودرویم شده و دنبال او راه افتادم تا این‌كه ساعت 7 شب به خانه‌اش رسیدم. در زده و وارد شدم. 15 دقیقه با هم حرف زدیم و از او خواستم به این درگیری و دعوا با شوهرش پایان دهد و به‌خاطر بچه‌ها دیگر حرف طلاق را پیش نكشد و عشق قدیمی‌اش را هم فراموش كند. او مدام فریاد می‌زد و دعوایمان بالا گرفت. می‌ترسیدم همسایه‌ها متوجه شوند و صدایش را بشنوند و بفهمند او می‌خواهد طلاق بگیرد. دست راستم را روی دهانش گرفتم تا صدایش آرام گیرد و فریاد نزند كه یكدفعه حالش بد شده و كف اتاق افتاد. هر كاری كردم بیدارنشد، ترسیدم و فراركردم.

 

 *بعد از قتل كجا رفتی؟

به سمت خانه حركت كردم و تلفنی موضوع بیهوشی خواهرم را به پدر و دامادمان گفتم و خواستم برای نجات او به خانه‌اش بروند كه آنها به سرعت خودشان را به خانه او رساندند و خواهرم را به بیمارستان بردند اما خیلی دیر شده و فوت كرده بود.

 

*چرا خواهرت قصد جدایی داشت؟

مدتی بود با شوهرش اختلاف داشت و از سوی دیگر بعد از سال‌ها، خواستگار سابقش را دیده و همین باعث شده بود كه بخواهد زودتر طلاق بگیرد و با او ازدواج كند.

 

خواستگار خواهرم، سه ماه قبل از مرگ خواهرم به مقابل مغازه پدرم آمد و لپ‌تاپی كه عكس و فیلم‌های او و خواهرم در آن بود را نشان داد و مدام تهدیدمان می‌كرد كه باید خواهرم جدا شود و با او ازدواج كند ما هم از این مرد شكایت كردیم اما چون شاهد نداشتیم پرونده مختومه شد.

شاید اگر پای این مرد به زندگی خواهرم باز نمی‌شد او اكنون زنده بود و من قاتل نمی‌شدم.

 

*فكر می‌كردی بازداشت شوی؟

بله. همیشه كابوس دستگیری‌ام را داشتم و حالا كه بازداشت شده و اعتراف كرده‌ام از عذاب وجدانم كم شد.

 

*چرا تسلیم نمی‌شدی؟

خیلی ترسیده بودم و به آبروی خانواده‌ام فكر می‌كردم و همین باعث می‌شد راز جنایت را پنهان كنم.

 

*قصد فرار داشتی؟

نه، فقط می‌خواستم خودم را بكشم تا از عذاب وجدان خلاص شوم. حتی سه بار خواستم از پنجره، خودم را به بیرون بیندازم و خودكشی كنم كه جرات پیدا نكردم.

 

*در این مدت خواب خواهرت را دیدی؟

چند بار. مدام به من نگاه می‌كرد و سرش را پایین می‌انداخت و من در خواب التماس می‌كردم مرا ببخشد و حلالم كند.

 

*فیلم می‌بینی؟

گاهی اوقات.

 

*زندگی تو مثل كدام فیلم شده؟

مثل سریال زیر تیغ كه مردی ناخواسته باعث مرگ همكارش شد .من هم خواستم كاری كنم كه خواهرم فریاد نزند و صدایش را همسایه‌ها نشنوند كه دستم را روی دهانش گذاشتم و باعث مرگ او شدم.

 

*چه حكمی در انتظارت است؟

اگر والدینم و خواهرزاده‌هایم رضایت ندهند، قصاص می‌شوم و زندگی‌ام برای همیشه نابود می‌شود. از آنها می‌خواهم مرا ببخشند.

 

*از اعدام می‌ترسی؟

بله. اما هر چه خدا برایم مقدركند را می‌پذیرم.

 

*اگر زمان به عقب برمی‌گشت؟

هیچ‌وقت به خانه خواهرم نمی‌رفتم.

 

*خون مقتول دامان قاتل را می‌گیرد؟

این جمله واقعی است و خون خواهر بیگناهم سرانجام مرا گرفتار كرد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.