2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
موضوع فصل دوم سریال نون.خ چیست و چه بازیگرانی حذف و اضافه می‌شوند

موضوع فصل دوم سریال نون.خ چیست و چه بازیگرانی حذف و اضافه می‌شوند

ازدواج نورالدین خانزاده در فصل دوم سریال نون.خ فقط یکی از اتفاقات شگفت‌انگیز این سریال است. در این مطلب جزییاتی تازه از این مجموعه طنز را بخوانید:

دوات آنلاین-فصل دوم سریال نون.خ ماه رمضان سال 99 از شبکه یک پخش می‌شود تا نورالدین خانزاده و دخترانش مرجان، شیرین، روژان و كژال با قصه‌های جذاب و دیدنی مردم را سرگرم كند.

 

نورالدین خانزاده در فصل دوم سریال ازدواج می‌کند

در فصل دوم سریال نون.خ اتفاقات زیادی قرار است بیفتد. به تعداد بازیگران اضافه می‌شود و همین طور برخی بازیگران هم حضور نخواهند داشت.

 

از سوی دیگر شنیده‌ها حاكی از این است كه آقای نون. خ در فصل دوم سر و سامان می‌گیرد و قرار است برای او همسری انتخاب شود. هنوز بازیگر این نقش انتخاب نشده است.

 

شنیده‌ها حاكی از این است كه گروه سازنده سریال «ن خ» قرار است دو شخصیت محوری به فصل دوم اضافه كند. یكی از شخصیت‌های محوری خانمی است كه قرار است به عنوان همسر آقای «ن خ»انتخاب شود كه هنوز بازیگر آن انتخاب نشده است. در واقع با این اتفاق در قصه آقای «ن خ»سر و سامان می‌گیرد.

 

همچنین یك شخصیت محوری آقا هم به گروه فصل دوم اضافه می‌شود كه هنوز جزییات آن مشخص نشده است.

موضوع فصل دوم سریال نون.خ چیست

کدام بازیگران در فصل دوم نون.خ حضور ندارند

هومن حاجی عبدالهی كه در فصل اول نقش روحانی قصه را بازی می‌كرد در فصل دوم بازی نمی‌كند، زیرا درگیر بازی در فصل ششم سریال پایتخت است.

 

همچنین نعیمه نظام‌دوست هم در فصل دوم حضور ندارد كه او در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: تا به امروز با من صحبت نكردند، اما آرزوی موفقیت برای گروه سریال نون.خ دارم.

موضوع فصل دوم سریال نون.خ چیست

موضوع زلزله كرمانشاه در فصل دوم نون.خ

فیلمنامه فصل دوم سریال تلویزیونی «ن خ»را همچون فصل اول امیر وفایی می‌نویسد. شنیده‌ها حاكی از این است كه نگارش فیلمنامه این فصل به نیمه رسیده و این فصل در 25 قسمت نوشته می‌شود، زیرا این سریال شب‌های قدر روانه آنتن نمی‌شود. قصه این فصل همچون فصل قبلی به منطقه كرمانشاه، فرهنگ و آداب و رسوم مردم و... می‌پردازد.

 

مهدی فرجی، تهیه‌كننده سریال در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: در این فصل به موضوعات منطقه‌ای بیشتر توجه می‌كنیم. یعنی به آسیب‌های منطقه در قالب داستان می‌پردازیم. به عنوان مثال چون این منطقه بسیار زلزله خیز است، به این مساله خواهیم پرداخت. همچنین در قالب داستان نون.خ ، جغرافیای منطقه را به زیبایی معرفی خواهیم كرد تا به نوعی مردم خودشان را در كار احساس كنند و موضوع برایشان قابل لمس باشد.

 

وی ادامه می‌دهد: ما از چهار ماه قبل وارد مرحله پیش تولید فصل دوم شده ایم و به همراه تیم تولید، لوكیشن‌های مورد نظر هم انتخاب شده است. براساس پیش بینی ها، تا دو هفته آینده كار كلید می‌خورد و دو ماه در استان كرمانشاه طول خواهد كشید. همچنین بیش از نیمی از قصه به كرمانشاه می‌پردازد.

موضوع فصل دوم سریال نون.خ چیست

حضور هموطنان كرد زبان در فصل دوم

فرجی با تاكید بر بهره‌مندی بیشتر از بازیگران بومی و ظرفیت‌های استان در سری دوم «ن خ»، تصریح كرد: ما در این فصل بیش از دو برابر از هموطنان كردزبان بهره خواهیم برد. این سریال در بهترین زمان یعنی ماه مبارك رمضان سال 99 پخش خواهد شد و امیدوارم در 25 شبی كه این مجموعه روی آنتن می‌رود، بتوانیم حق مطلب را ادا و رضایت مخاطبان را جلب كنیم. در فصل دوم مجموعه بازیگران قدیمی را خواهیم داشت، مگر به ضرورت قصه یك یا دو بازیگر نباشند، اما تعداد بازیگران بومی بیشتر از قبل می‌شود.

 

رضایت مردمی از نون.خ

نظرسنجی‌های صداوسیما در بهار امسال نشان می‌داد كه سریال تلویزیونی «ن خ»نه تنها مورد توجه و استقبال همه مردم ایران قرار گرفته است، بلكه سه استان همچون كرمانشاه، سنندج و منطقه كردنشین همدان رضایت 94 درصدی از تماشای این سریال تلویزیونی داشتند. همچنین طبق نظرسنجی‌ها نزدیك به 87.6 درصد مردم اعلام كرده بودند كه موسیقی كردی را دوست دارند و به واسطه سریال «ن خ»بیشتر با موسیقی كردی آشنا شدند. همچنین 97 درصد مردم هم هم علاقه خودشان را نسبت به پوشاك كردی نشان داده بودند. همچنین 71.8 درصد مردم هم اعلام كردند كه زنان سریال «ن خ»فعال و حمایتگر از خانواده هستند.

موضوع فصل دوم سریال نون.خ چیست

سعید آقاخانی چه گفت؟

سعید آقاخانی، كارگردان «ن خ»در پاسخ به این سؤال كه چرا این ریسك را قبول كردید و در شهر دیگری غیر از تهران، سریال «ن خ»را ساختید، گفت: فكر نمی‌كنم ساخت «ن خ»در كردستان برای من كه یك كرد هستم ریسك داشت، اما می‌دانستم سختی‌های خود را دارد.

 

دوست داشتم لوكیشن كردستان را برای كار انتخاب كنم، چراكه علاوه بر بكر بودن منطقه، كار كردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌كرد و باید بگویم كه از ابتدا به این موضوع فكر كردم كه «ن خ»را در كردستان بسازم و برایم از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. تماشاگر تلویزیون باید آداب و رسوم فرهنگ ایرانی را ببیند و فكر می‌كنم این اتفاق در «ن خ»افتاده است.

 

ایفاگر نقش «نورالدین خانزاده» ابراز كرد: اگر كار خوبی به من پیشنهاد شود، در آثار كارگردانان دیگر تلویزیون هم بازی خواهم كرد؛ ولی اگر با پیشنهاد خوبی مواجه نباشم، نمی‌پذیرم. اگر نقش خوبی پیشنهاد شود، ژانر آن برایم تفاوتی نمی‌كند و برایم سینما و تلویزیون هم مهم نیست، بلكه مهم این است كه كار خوبی ارائه بدهم. من در تلویزیون منتظر یك نقش خوبم كه آن را بازی كنم.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/01/25
چرا کژال نیست
ناشناس 1399/01/24
چرا پس تااینجا خبری ازکژال نیست.نکنه حذف شده؟کاش مه لقا رو هم حذف نمیکردین.اقاااا کژال کووووو؟
ناشناس 1399/01/16
عالییییی
معصومه 1399/01/15
سلام آقای سعید خانی خواهشاً نقش کژال را در فصل دوم بیشتر کنید بازی تمام بازیگران یک طرف ، بازی کژال یک طرف! بیشترین بینندگان سریال نون خ بخاطر نقش کژال، پای تلویزیون می نشینند
ناشناس 1399/01/14
ممنونم از آقای سعید آقاخانی که برای سرگرمی هم وطنانش تلاش میکند
سید محمد میرجوادی 1398/11/26
عالیه واقعا متشکرم از جناب اقای سعید اقاخانی وگوره حرفه ایشون واقعا ممنون
ناشناس 1398/08/23
عالیه،ممنونم از گروه آقا خانی و بازیگران دیگه ن خ،امیدوارم قسمت دوم از اولی هم بهتر بشه.خدا یاورتان باشه،آن شاءالله.
ناشناس 1398/08/22
آخ جوووووووون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.