2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل مرموز زن 19 ساله در خانه‌اش

قتل مرموز زن 19 ساله در خانه‌اش

عامل یا عاملان حادثه پس از قتل علاوه بر سرقت طلاهای مقتول وسایل با ارزش دیگری نیز سرقت کرده اند.

دوات آنلاین-تحقیقات پلیس تهران درباره قتل زن جوانی که در خانه اش به طرز هولناکی با تیغ موکت بری به قتل رسیده است به جریان افتاد.

 

به گزارش جوان ساعت ۱۲ : ۳۰ روز دوشنبه بیستم آبان ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو قتل زن جوانی را تلفنی به قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

 

مأموران اعلام کردند زن جوانی در خانه اش که حوالی یکی از خیابان های اطراف کلانتری است به طرز مرموز و هولناکی به قتل رسیده است.

 

با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه که طبقه اول ساختمان مسکونی بود حاضر شدند.

 

تیم جنایی در قتلگاه با جسد خونین زن ۱۹ ساله ای به نام ماهرخ روبه رو شدند که گلویش با تیغ موکت‌بری که در کنارش افتاده بود به قتل رسیده بود.

 

یکی از همسایه ها درباره حادثه گفت: ساعتی قبل صدای درگیری ماهرخ با فرد دیگری از خانه اش به گوشم رسید، ابتدا فکر کردم موضوع خانوادگی است و به همین خاطر به آن توجه ای نکردم تا اینکه صدای درگیری قطع شد، پس از آن به در خانه ماهرخ رفتم تا موضوع را جویا شوم، اما هر چقدر در زدم کسی در را باز نکرد. من و همسایه ها مشکوک شدیم و با اداره پلیس تماس گرفتیم و دقایقی بعد هم مأموران پلیس و عوامل آتش نشانی از راه رسیدند و پس از تخریب در وارد خانه شدیم که با این صحنه هولناک روبه رو شدیم.

 

شوهر مقتول هم به ماموران پلیس گفت: من و همسرم دختر عمو و پسر عمو هستیم و سه سال قبل باهم ازدواج کردیم و در این مدت با هم مشکلی نداشتیم و زندگی خوبی داشتیم. همسرم خانه دار است و من نقاش ساختمان هستم و هر روز صبح از خانه بیرون می روم و شب به خانه بر می گردم. امروز صبح از همان ابتدا با برادر زنم بودم تا اینکه ساعتی قبل یکی از همسایه ها با من تماس گرفت و گفت برای همسرم اتفاقی افتاده است که همراه برادر زنم به سرعت به خانه مان آمدیم و متوجه شدیم همسرم به قتل رسیده است.

 

مأموران در بررسی محل حادثه دریافتند در خانه سالم و از پشت قفل بوده و همچنین پنجره خانه باز بوده است که حکایت از این داشت قاتل یا قاتلان افراد آشنایی بوده که بدون درگیری و تخریب در ورودی وارد خانه شده اند و هنگام درگیری برای اینکه کسی وارد خانه نشود در را از پشت قفل کرده و در نهایت پس از قتل از پنجره خانه به بیرون فرار کرده اند.

 

همچنین در بررسی های دیگر ماموران با بهم ریختگی وسایل خانه روبه رو شدند که نشان می داد عامل یا عاملان حادثه پس از قتل علاوه بر سرقت طلاهای مقتول وسایل با ارزش دیگری نیز سرقت کرده اند.

 

در حالی که معاینات اولیه تیم پزشکی قانونی در محل حادثه حکایت از این داشت که حدود یک ساعت از قتل زن جوان گذشته است، قاضی دشتبان دستور داد جسد ماهرخ برای انجام آزمایش های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شود.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاشند تا با بررسی های فنی ردی از قاتل یا قاتلان زن ۱۹ساله بدست آورند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.