2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
انکارهای متهم آزار پسر نوجوان

انکارهای متهم آزار پسر نوجوان

این مرد متهم است همراه دو دوستش پسر نوجوان را ربودند و مورد آزار قرار دادند.

دوات آنلاین-مردی که به همراه دو نفر دیگر پسر نوجوانی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌بود برای بار دوم پای میز محاکمه رفت.

 

این تعرض سه سال قبل اتفاق افتاد و پسر نوجوان به همراه پدرش به پلیس مراجعه کرد و گفت از سوی سه جوان مورد آزار قرار گرفته‌است.

 

این نوجوان گفت: من را به زور سوار موتور کردند و با خود بردند و سه نفری به من تعرض کردند.

 

با توجه به مشخصات داده شده سه فرد متعرض بازداشت شدند. این در حالی بود که پزشکی قانونی آثار آزار و اذیت را مورد تایید قرار داد اما اعلام کرد تجاوزی صورت نگرفته است. به این ترتیب سه متهم برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی که در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد پسر نوجوان گفت: ما در پاکدشت زندگی می کنیم و سه متهم را هم می‌شناختم چون هم محلی بودم داشتم بعد از خرید به سمت خانه می‌رفتم که  با موتور جلوی من پیچیدند دو نفر از آنها به زور و تهدید با چاقو من را سوار موتور کردند یک نفر هم با موتور خودش پشت سه ما آمد آنها من را مورد تعرض قرار دادند و بعد هم رهایم کردند.

 

سپس متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت او مدعی شد پسر نوجوان خودش همراه آنها رفته‌ و تعرض هم صورت نگرفته است وقتی قاضی گفت آثار برجای مانده روی بدن شاکی نشان می‌دهد عامل تعرض او بوده‌ است و پزشکی قانونی نیز تایید کرده متهم سکوت کرد.

 

در ادامه دو متهم دیگر نیز  مانند متهم ردیف اول به اتهام ادم ربایی، ضرب و جرح و تعرض مورد محاکمه قرار گرفتند. در نهایت هر سه متهم از اتهام تعرض تبرئه شدند اما به خاطر آزار و اذیت به 100 ضربه شلاق محکوم شدند . همچنین متهم ردیف اول در اتهام آدم ربایی، تهدید با چاقو و سرقت مجرم شناخته شده و جمعا به 27 سال حبس و 148 ضربه شلاق (بجز 100 ضربه شلاق به خاطر آزار و اذیت) متهم ردیف دوم به اتهام آدم ربایی به 15 سال حبس و 74 ضربه شلاق و متهم ردیف سوم که او نیز نوجوان بود به 5 سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد.

 

این حکم درباره متهم ردیف اول و سوم مورد تایید قرار گرفت اما دیوان عالی کشور حکم در خصوص متهم ردیف دوم را نقض کرد چرا که فردی که با موتور خودش به دنبال شاکی و دو نفر دیگر رفته‌ بود متهم ردیف دوم بود به این ترتیب متهم یکبار دیگر در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت.

 

او گفت: من هیچکدام از اتهامات را قبول ندارم. من پسر نوجوان را ندزدیدم و هرچه در جلسات قبل گفته‌ام را هم رد می کنم. من هیچ کاری نکردم و باید آزاد شوم.

 

قضات رسیدگی کننده از متهم پرسیدند: اگر تو هیچ کاری نکردی پس چرا در جلسه دادگاه که قبل از رای دیوان تشکیل شد قبول کرده‌ بودی.

 

متهم گفت: گفته‌های من تحت تاثیر حرف‌های دوستانم بود و من آنها را قبول ندارم

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای رسیدگی وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.