2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
محاکمه عامل تجاوز به دختر نوجوان

محاکمه عامل تجاوز به دختر نوجوان

پسر جوانی که در تجاوز به عنف به دختر نوجوانی مجرم شناخته شده‌ بود این بار از سوی دادگاه به جرم آدم ربایی محاکمه شد. رد ماده مخدر شیشه در این جرم نیز دیده می شود.

دوات آنلاین-مردی که به جرم تجاوز محکوم شده اما با قبول اعاده دادرسی‌اش فعلا مجازات اعدام درباره او اجرا نشده است به اتهام آدم ربایی محاکمه شد.

 

این مرد که سال 92 در پی شکایت دختر نوجوانی تحت تعقیب ماموران قرار گرفت مدتی فرار بود تا این‌که بالاخره دستگیر شد.

 

براساس محتویات پرونده سال 92 دختری نوجوان به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی دو جوان مورد تجاوز قرار گرفته‌ است. این دختر گفت: من از مترو پیاده شدم و به سمت خانه می‌رفتم که یک پراید جلوی پایم توقف کرد و دو مرد جوان به زور من را داخل آن انداختند و با خود بردند. من خیلی فریاد زدم اما خیابان خلوت بود آنها من را بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند و تهدید کردند موضوع را به کسی نگویم.

 

بعد از گفته‌های این دختر  او به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌های پزشکی روی او انجام گرفت گزارش پزشکی قانونی حاکی از این بود که این دختر  مورد تجاوز قرار گرفته‌است. با توجه به مشخصاتی که دختر نوجوان از ماشین پراید داد ماموران موفق به شناسایی صاحب آن شدند و از آن طریق مرد راننده بازداشت شد.

 

او در ابتدا منکر تعرض شد اما بعد که پزشکی قانونیاعلام کرد او یکی از دو مرد متجاوز است مرد جوان به جرمش اعتراف کرد و گفت: با دوستم در خیابان دور دور می‌کردیم که با دختر نوجوان روبه‌رو شدیم معلوم بود او به سمت خانه‌اش می‌رود. او را به زور سوار ماشین کردیم و مورد آزار قرار دادیم. دختر گریه می‌کرد اما هردوی ما از حالت عادی خارج شده‌ بودیم چون شیشه کشیده‌ بودیم.

 

هرچند متهم ابراز پشیمانی کرد اما دادگاه با توجه به مدارک موجود در پرونده و گفته‌های شاکی و اعترافات متهم او را به اعدام محکوم کرد. حکم اعدام به تایید دیوان عالی کشور رسید و در آستانه اجرای  بود که دومین متهم نیز شناسایی و بازداشت شد.

 

او که بعد از مدتها فرار بازداشت شده‌ بود قبول کرد دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده اما مدعی شد تجاوز نکرده‌ است. این جوان گفت: من و دوستم شیشه کشیده‌ بودیم اما من قصد تجاوز نداشتم.

 

گفته‌های این پسر در حالی بود که پزشکی قانونی تاییدکرد او نیز به دختر نوجوان تعرض کرده‌ است. به این ترتیب برای دومین متهم نیز حکم اعدام صادر شد. حکم صادر شده مورد اعتراض قرار گرفت اما دیوان عالی کشور آن را تایید کرد.

 

در نهایت دختر نوجوان تصمیم گرفت از شکایت خود صرف نظر کند و گفت: عامل اصلی تجاوز به من مجازات شده‌است و من دیگر نسبت نفر دوم شکایتی ندارم.

 

این اعلام گذشت همراه توبه نامه متهم برای اعاده دادرسی به دفتر رئیس قوه قضائیه فرستاده و اعاده دادرسی قبول شد. اما بررسی‌ها نشان داد جرم آدم ربایی هم در این پرونده اتفاق افتاده‌ که به آن توجه نشده‌ اس.ت به این ترتیب با توجه به اینکه متهم اول پرونده اعدام شده‌بود متهم ردیف دوم در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و به اتهام آدم ربایی محاکمه شد.

 

او اتهام را قبول کرد و گفت: من توبه کرده‌ام و درخواست بخشش دارم. شاکی نیز نسبت به من اعلام گذشت کرده‌ است و از دادگاه درخواست بخشش دارم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.