2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
پیش‌بینی رحمان رضایی از بازی ایران وعراق؛ دو مدافع میانی تیم ملی کم تجربه‌اند

پیش‌بینی رحمان رضایی از بازی ایران وعراق؛ دو مدافع میانی تیم ملی کم تجربه‌اند

رحمان رضایی ستاره اسبق تیم ملی فوتبال که از بهترین مدافعان این تیم هم بود و سالها به عنوان لژینور فوتبال بازی کرد نگران ضعف در مدافعان میانی تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق است

دوات آنلاین-رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی در رابطه با بازی حساس تیم ملی کشورمان مقابل عراق صحبت می‌کند و نقطه نظراتش را مطرح می‌سازد.

 

ایران ورزشی نوشت: مدافع تیم ملی البته در مورد خط دفاع تیم ملی هم توصیه‌های خوبی دارد و در گفت و گو با ایران ورزشی حرف‌هایش را بر زبان می‌آورد.

 

*در مورد تیم ملی عراق چه صحبتی دارید؟

 عراق تیم خوب و یکدستی است اما ما نشان دادیم که بهترین هستیم و بی‌جهت تیم اول آسیا نشده‌ایم به همین دلیل شانس پیروزی ما بیشتر است هر چند مقابل بحرین هم ضعف‌هایی داشتیم که بدون شک عراقی‌ها آنها را مدنظر قرار خواهند داد به همین دلیل ما نباید مشکلات و ضعف‌هایمان را برای دیدار با عراق تکرار کنیم.

 

*پرداخت نشدن پول ویلموتس هم مشکل‌ساز شد. این موضوع روی عملکرد تیم ملی ناخواسته تأثیر منفی نمی‌گذارد؟

 ما همیشه مشکل داشتیم چه زمانی که پول بوده و چه زمانی که نبوده، مشکلی که امیدوارم بالاخره روزی حل شود. ویلموتس هم می‌داند که ما در تحریم هستیم به همین دلیل فکر می‌کنم صحبت از پول در این شرایط اصلاً خوب نیست. در شرایط خوبی قرار نداریم و صحبت در این شرایط سخت به ضرر ماست.

 

*در مورد تیم ملی‌مان به عنوان مدافع سابق تیم ملی چه صحبتی دارید؟

 در مورد مدافعان تیم ملی خصوصاً دو مدافع میانی کشورمان من معتقدم آنها ضعف تجربه دارند به همین دلیل حضور مدافعی مانند شجاع که سال‌ها در قهرمانی پرسپولیس نقش مهمی داشته و در رقابت‌های لیگ قهرمانان تجربیات خوبی اندوخته حتماً می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند.

 

نظر ویلموتس مهم است اما حضور مدافعی مانند شجاع قطعاً در نهایت به سود تیم ملی‌مان و شخص ویلموتس تمام خواهد شد.

 

*بازی در کشور بی‌طرف چقدر می‌تواند به سود تیم ملی کشورمان باشد؟

 بازیکنان ما باید از این فرصت خوب استفاده کنند و باید سنگ تمام بگذارند تا پیروز شویم. بازی در عراق می‌توانست برای ما مشکلات حاشیه‌ای به وجود آورد به همین دلیل بازیکنانمان باید از فرصت خوبی که در کشور اردن به وجود آمده نهایت استفاده را بکنند.

 

*در مورد نقاط ضعف و قوت عراق چه صحبتی دارید؟

 عراق هافبک‌ها و مهاجمان خوبی دارد اما تعدد بازیکنان خوب ما در نقاط مختلف از دروازه بگیرید تا خط حمله بیشتر از تیم ملی عراق است به همین دلیل ما شرایط خوبی برای برتری مقابل حریف داریم و در اردن ان‌شاءالله سه امتیاز حساس بازی را کسب می‌کنیم چون برای صعود به سه امتیاز بازی با عراق نیاز داریم و دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.