2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
محاکمه عامل تعرض به 5 زن

محاکمه عامل تعرض به 5 زن

متهم 31 ساله 5 زن را سوار ماشینش کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. او حالا به 104 سال زندان محکوم شده است.

دوات آنلاین-مرد جوانی که مدعی است به خاطر افسردگی ناشی از مرگ پدرش دست به آدم ربایی و تعرض به 5 زن زده‌ است به 104 سال زندان و شلاق محکوم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد جوان که 31 ساله است یک سال قبل 5 زن را به عنوان مسافر سوار بر ماشین کرده ومورد آزار و اذیت قرار داده‌است.

 

او که روز دوشنبه در شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران محاکمهشد از دادگاه و شاکیان درخواست بخشش کرد.

 

زنان شاکی در ابتدای جلسه رسیدگی  به این پرونده با حضور در جایگاه شکایت خود را مطرح کردند.

 

اولین شاکی گفت: من به عنوان مسافر در مسیر مینی سیتی سوار ماشین پراید متهم شدم. وضعیت ماشین طوری بود که من فکر کردم او مسافرکش است خودش در جلو را باز کرد و من هم سوار شدم. بعد از طی کردن مسیری متوجه رفتارهای غیرعادی مرد جوان شدم و تصمیم گرفتم پیاده شوم اما در از داخل خراب بود و باز نمی‌شد. من در ماشین گیر افتاده‌ بودم. سعی کردم فرار کنم اما مرد جوان من را کتک زد طوری که بالای ابرویم شکست و بعد مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

دومین شاکی نیز به قضات دادگاه گفت: من هم در منطقه مینی سینی سوار ماشین پراید متهم شدم. نمی‌دانستم درها از داخل خراب است وقتی که سوار شدم مرد جوان که هیکل درشتی هم داشت رفتارهایی از خودش نشان داد که فهمیدم مسافرکش نیست و قصد دارد اذیت کند. من خواستم از ماشین پیاده شوم و حتی قصد داشتم خودم را از ماشین بیرون پرت کنم اما چون درها خراب بود نشد این کار را بکنم. به همین خاطر هم نتواستم فرار کنم و  اینمرد به من تعرض کرد.

 

سه زن دیگر نیز ادعاهای مشابهی را مطرح کردند و همگی انها گفتند که متهم اموالشان را هم دزدیده است.

 

متهم: افسردگی داشتم

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او اتهام آدم‌ربایی، تعرض و سرقت را قبول کرد و گفت: هرچه شاکیان می گویند درست است من اشتباه بزرگی کردم توبه کرده‌ام و درخواست بخشش دارم.

 

او ادامه داد: به خاطر فوت پدرم بود که دست به چنین کاری زدم پدرم که مرد خیلی ناراحت شدم و افسردگی شدید گرفتم و کارهای نامعقول می کردم .افسردگی شدیدی که داشتم باعث شد نتوانم درست رفتار کنم. من توبه کرده‌ام و افسردگی‌ام هم بهتره شده و درخواست بخشش دارم.

 

با پایان جلسه رسیدگی و اخذ آخرین دفاع از متهم با توجه به اینکه پزشکی قانونی تجاوز به هیچکدام از قربانیان را محرز ندانسته بود  متهم از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و  به جرم 5 فقره آدم ربایی برای هر کدام به 22 سال و نیم حبس، در جرم سرقت اموال قربانیان به 15 سال حبس، ایراد ضرب و جرح قربانیان به 7 سال و نیم حبس و تخریب اموال آنها به 4 سال و نیم حبس محکوم شد. همچنین متهم به دلیل تعرض به زنان به 110 ضربه شلاق محکوم شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.