2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رفتن جونیور از پرسپولیس قطعی است؛ چه کسی جایگزین او می‌شود؟

رفتن جونیور از پرسپولیس قطعی است؛ چه کسی جایگزین او می‌شود؟

جونیور به عنوان بدترین خرید پرسپولیس در این فصل معرفی شده‌است. حالا او زودتر از چیزی که همه فکرش را می‌کردند باید پرسپولیس را ترک کند

دوات آنلاین-عملکرد جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس آنقدر ضعیف و غیرقابل دفاع بود که پروژه جدایی او خیلی زود کلید خورد و حالا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های باشگاه تا نیم فصل پیدا کردن مهاجمی جدید برای پرسپولیس است.

 

 البته گابریل کالدرون در هفته‌های ابتدایی خیلی پای گزینه نهمش ایستاد و حتی در بازی بدون تماشاگر هم آخرین شانس را به او داد اما جونیور نتوانست از آن استفاده کند.

 

مرد آرژانتینی هم به این نتیجه رسید که اگر بیش از این مهاجمش را مورد حمایت قرار دهد خودش زیر سؤال می‌رود. در نهایت هم او به نیمکت ذخیره‌ها اضافه شد و دیگر حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نیامد.

 

 حالا قطعی شده که پرسپولیس حداقل یک مهاجم را به خدمت خواهد گرفت اما اینکه چنین اتفاقی به چه شکل رخ خواهد داد، جای تردید و ابهام است. باتوجه به پر بودن فهرست پرسپولیس و همچنین قرارداد دلاری براندائو جونیور، اولویت سرخپوشان بر فسخ قرارداد با این بازیکن جوان برزیلی است.

 

جونیور می‌داند رفتنی است 

 برخلاف گفته رسانه‌ها بند فسخی در قرارداد او برای نمایش ضعیف گنجانده نشده اما باتوجه به اینکه کالدرون او را نمی‌خواهد و باشگاه نیز به صورت غیرمستقیم این موضوع را به جونیور و باشگاه لودوگورتس اطلاع داده، احتمالاً فسخ با این بازیکن قرضی به سادگی انجام خواهد شد.

 

 این هفته انصاری فرد پس از بازگشت کالدرون، در جلسه‌ای با او، وضعیت سه مهاجم پیشنهادی باشگاه را بررسی خواهد کرد اما پیش از آن، احتمالاً اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

 

اگرچه براندائو به تهران می‌آید تا در تمرینات شرکت کند اما کار فسخ او سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها انجام خواهد شد و این مهاجم برزیلی احتمالاً تا پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان، از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

 

البته این تصمیمی است که باشگاه پرسپولیس گرفته و باید دید در راستای رسیدن به آن تا چه حد موفق خواهند شد. جونیور قصد دارد تا به باشگاه مبدأ یعنی لودوگورتس بلغارستان بازگردد اما این باشگاه بلغاری مخالف این اتفاق است و تمایل دارد تا در نیم فصل بازگشت جونیور عملی شود.

 

با این حال مدیر برنامه برزیلی این بازیکن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا هرچه زودتر براندائو به بلغارستان بازگردد. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شخصاً دست به کار شده تا جانشین مناسبی برای جونیور با توجه به بودجه باشگاه پیدا کند.

 

از این رو وی قرار است دو گزینه نهایی خود را به گابریل کالدرون معرفی کند تا سرمربی پرسپولیس در این باره تصمیم نهایی را بگیرد. کالدرون قرار است پنج گزینه را نیز به انصاری‌فرد اعلام کند تا شرایط آنها برای پیوستن به پرسپولیس توسط مدیریت باشگاه بررسی شود.

 

جونیور هم که قرار است در تعطیلات زمستانی پرسپولیس را ترک کند بخش دیگری از مطالبات خود را تا پایان آبان دریافت می‌کند تا شکواییه جدیدی به این باشگاه از طریق کمیته انضباطی فیفا ارسال نشود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.