2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شکایت خانم دکتر داروساز از همکارش به اتهام تعرض

شکایت خانم دکتر داروساز از همکارش به اتهام تعرض

دختر جوان که دکتر داروساز و نخبه است مدعی است از سوی یک دکتر داروساز مورد تجاوز قرار گرفته است.

دوات آنلاین- یک دکتر داروساز متهم شده است بعد از این‌که دانشگاهی‌اش را به یک مهمانی خیالی دعوت کرد به همراه دوستش او را مورد آزار و اذیت قرار داد. این پرونده اکنون روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفته است.

 

به گزارش دوات آنلاین تیرماه سال جاری دختر جوانی به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی دکتر داروسازی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است.

 

این زن که خودش هم دکتر داروساز است گفت: چند روز قبل یکی از هم‌کلاسی‌های سابقم با من تماس گرفت و گفت یک مهمانی دوستانه گرفته و همه هم‌دانشگاهی‌های سابق را دور هم جمع کرد‌ه‌است و از من هم خواست که به مهمانی بروم.

 

من قبول کردم. روز حادثه در ساعتی که دکتر داروساز گفته‌بود در خانه‌اش حاضر شدم و وقتی که وارد خانه شدم دیدم فقط دو نفر دیگر که آنها هم از دوستانش بودند و پسر بودند در آنجا هستند. معذب شدم پرسیدم چرا کسی نیامده‌است گفت زود است می‌آیند من را به اتاق دعوت کرد. من نرفتم و گفتم  می خواهم بیرون بروم و هروقت بچه‌های دیگر آمدند من هم می‌آیم وقتی خواستم به سمت در خروجی بروم او جلویم را گرفت. مقاومت کردم و گفتم می‌خواهم بروم اما کتکم زد و اجازه نداد بیرون بروم .

 

او مرا به اتاق برد و به زور مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم دوستش آمد و من را آزار داد. حالم خیلی بد بود به سختی از خانه بیرون آمدم و بلافاصله خودم را به پلیس رساندم.

 

این زن به پزشکی قانونی معرفی شد در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران زندگی زن جوان را به دستور قضات مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که این زن یک نخبه داروسازی است و همیشه رفتار معقولی داشته است اما زندگی شخصی مرد داروساز چیز دیگری نشان داد و مشخص کرد هرچند او یک داروساز موفق است و کار می‌کند اما به لحاظ اخلاقی مسایلی دارد.

 

انکار اتهام تجاوز

شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران متهم را به دادگاه احضار کرد. او گفت: ادعای تجاوز بی اساس است و من چنین کاری نکردم. این دختر خودش به خانه من آمد و اجباری در کار نبود و من هم کاری با او نکردم و دروغ می‌گوید. او خودش بعد از پایان مهمانی رفت. ضمن اینکه من گفته بودم چه کسانی در مهمانی هستند و فقط هم همان افراد آمده بودند.

 

در این میان پزشکی قانونی تایید کرد دختر جوان مورد تعرض قرار گرفته‌ است .

 

وقتی دکتر داروساز با این نظریه مواجه شد جوابی برای آن نداشت همچنین قضات شعبه 6 دستور احضار دوست این دکتر را که زن مدعی بود از سوی او هم مورد تعرض قرار گرفته‌ است صادر کردند.

 

دادگاه با توجه به مدارک موجود قرار وثیقه‌ای سنگین برای دکترداروساز صادر کرد و دستور تحقیقات علمی را داد. بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.