2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محمد انصاری: در پرسپولیس به رکورد فکر نمی‌کنیم

محمد انصاری: در پرسپولیس به رکورد فکر نمی‌کنیم

محمد انصاری مدافع پرسپولیس از بهترین‌های این فصل تیم است او قدرت بازی سازی بالایی دارد اما برعکس بسیاری از بازیکنان گوش به فرمان سرمربی است و کاری که از او خواسته می‌شو د را انجام می‌دهد.

دوات آنلاین-خونسردی و تکنیک بالا در کنار دفع توپ، با قدرت بازیسازی و قدرت سرزنی از شاخصه‌های مدافع با‌اخلاق پرسپولیس هستند.

 

 ایران ورزشی نوشت:بازیکنی که در میانه و حتی در جناحین خط دفاعی نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. به بهانه برد با‌ارزش سرخ‌پوشان مقابل فولاد و سایر موارد مهم پرسپولیس گپ‌و‌گفتی با محمد انصاری، مدافع پرسپولیس داشتیم.

 

موقع زدن پنالتی هم هیچ استرسی نداشتم  انصاری: در پرسپولیس به رکورد فکر نمی‌کنیم

*از بازی با فولاد شروع کنیم، دیداری که در آن به سه امتیاز شیرین بیرون از خانه رسیدید؟

 بازی با فولاد در اهواز سخت بود. فولاد تیم خوب و قابل احترامی است که از مربی و بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد اما ما با تلاش بیشتر به خواسته خودمان که همان کسب سه امتیاز بود، رسیدیم و با سه امتیاز به تهران برگشتیم.

 

*بعد از پنالتی که در مقابل ماشین‌سازی از دست داده بودید، موقع زدن پنالتی ترابی استرس نداشتید؟

 موقع زدن پنالتی هیچ استرسی نداشتیم و خدا را شکر که مهدی ترابی به‌خوبی پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد، ضمناً هر دو بازیکنی که پنالتی زدند چه علی علیپور و چه مهدی ترابی هر دو عزیز ما هستند.

 

قهرمانی همیشه سخت است

*امسال به نظر کارتان برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی سخت‌تر است چون تعداد مدعیان بیشتر از فصل قبل است؟

 هر سال قهرمانی سخت است. تیم‌ها هم برای لیگ نوزدهم سعی کردند نقاط ضعف خودشان را برطرف و نقاط قوت‌شان را تقویت کنند اما در این بین ما هم به عنوان مدعی قهرمانی تمام تلاشمان را برای تکرار موفقیت انجام می‌دهیم.

 

*یعنی به دنبال شکست تعداد قهرمانی‌ها و پوکر در کسب عنوان قهرمانی لیگ هستید؟

ما دنبال رکورد و از این قبیل مسائل نیستیم. در هر بازی برای موفقیت به میدان می‌رویم و سخت تلاش می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا به موفقیت برسیم.

 

*سید‌جلال بعد از مدت‌ها مقابل فولاد به عنوان مدافع ثابت در پرسپولیس بازی کرد. از بازگشت کاپیتان چه حسی داشتی؟

 ما در حال حاضر 25-24 بازیکن خوب در پرسپولیس داریم و همه در کنار هم برای پیروزی و موفقیت تیم‌مان تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. نمونه آن هم مهدی عبدی بازیکن ما بود که در دربی آمد و وقتی به میدان رفت، گل سه امتیازی و حساسی را برای تیم‌مان به ثمر رساند تا با اتکا به همان گل، بازی حساس دربی و سه امتیازش را کسب کنیم و هوادارانمان را خوشحال سازیم.

 

*در مورد بازی تیم ملی کشورمان مقابل عراق چه صحبتی داری و در رابطه با میزبانی تیم عراق از تیم ملی ایران در اردن چه نظری داری؟

 هدف ما در هر بازی پیروزی و کسب سه امتیاز است، به همین دلیل برای ما بصره، بغداد و اردن فرقی نداشت چون ما برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم و بازی در هر جایی که برگزار شود، فقط به دنبال سه امتیاز و ارتقای جایگاه‌مان در جدول هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.