2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زنی شوهر صیغه‌ای دوستش را ربود

زنی شوهر صیغه‌ای دوستش را ربود

زن آرایشگر وقتی با همکارش درددل و از شوهر صیغه ای خود گلایه می کرد نمی دانست که دوستش نقشه ربودن شوهر او را در سر می پروراند.

دوات آنلاین-گلایه های زن آرایشگر به دوستش باعث ربایش و اخاذی از شوهر صیغه ای او  شد و زن وقتی متوجه ماجرا شد که ماموران او را بازداشت کردند.

 

به گزارش دوات آنلاین  مردی به ماموران خبر داد که از سوی سه نفر ربوده شد و آدم ربایان بعد از اینکه مبلغی پول و ماشینش را گرفتند او را رها کردند. این مرد گفت: من در خانه بودم که سه نفر به عنوان مامور وارد خانه من شدند و بعد مرا با خود بردند آنها ماشینم را هم توقیف کردند. بعد از اینکه از خانه دور شدیم متوجه شدم آنها مامور نیستند و دروغ گفته اند. آنها گفته بودند اگر می خواهم زنده بمانم باید ماشینم و مبلغی پول به آنها بدهم من هم قبول کردم.

 

این مرد گفت: آنها اطلاعات دقیقی از اختلاف من و همسر صیغه ای ام رکسانا داشتند و می دانستند که ما به خاطر ماشین با هم اختلاف داریم به همین خاطر من فکر می کنم آنها از سوی رکسانا و پدرش اجیر شده باشند.

 

پلیس بعد از ثبت این شکایت رکسانا و پدرش را بازداشت کرد. این زن مدعی شد از هیچ چیز خبر ندارد.

 

او گفت: من فقط با همکارم در آرایشگاه درباره اینکه به خاطر ماشین با شوهرم اختلاف دارم صحبت کردم. من مبلغی پول به شوهرم داده بودم و او هم با پول من ماشین خریده بود. من به دوستم که صاحب آرایشگاه است گلایه کرده بودم که شوهرم ماشین را به من نمی دهد و فقط خودش استفاده می کند اما هیچ صحبتی درباره اینکه شوهرم را بدزدند و ماشین را از او بگیرند نکرده بودم من فقط یک گلایه و درد دل دوستانه کرده بودم. وقتی به سراغم آمدند و مرا بازداشت کردند متوجه شدم که شوهرم دزدیده شده بود.

 

با توجه به این گفته ها بود که ماموران صاحب آرایشگاه را بازداشت کردند این زن گفت شوهرش با همکاری دو نفر دیگر این آدمربایی را انجام داده است.

 

این زن گفت:وقتی رکسانا برایم از کاری که شوهرش کرده بود گفت دلم برایش سوخت و فکر کردم باید کاری برای این دختر بکنم به همین خاطر موضوع را به شوهرم گفتم و از او خواستم که انتقام بگیرد او هم قبول کرد و به اتفاق دو دوستش به سراغ شوهر صیغه ای رکسانا رفتند رکسانا چیزی به من نگفته و از من درخواستی نکرد او فقط با من درد دل کرد.

 

البته شوهرم گفته بود مقداری هم پول از شوهر رکسانا که خسیس است می گیرد تا بیشتر از او انتقام بگیرد. فردای روز حادثه من می خواستم به رکسانا بگویم که شوهرم ماشینش را پس گرفته است که ما دستگیر شدیم.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست سه مرد جوان به اتهام ادم ربایی در دادگاه کیفری استان تهران در شعبه 6 پای میز محاکمه رفتند. آنها اتهام را قبول کردند اما گفتند نمی دانستند کارشان آدم ربایی است و فقط قصد داشتند انتقام رکسانا را بگیرند.

 

شوهر رکسانا هم گفت: من و همسرم بعد از این ماجرا از هم جدا شدیم و من دیگر با او رابطه ای ندارم اما شکایتی هم از او ندارم چون متوجه شدم حرف های او فقط یک در دل بوده و او نقشی در ادم ربایی نداشته اما من از اینکه موضوع اختلافمان را به جای دیگه ای برده ناراحت شدم و از او جدا شدم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.