2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آخر سریال دلدادگان چه می‌شود + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

آخر سریال دلدادگان چه می‌شود + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دلدادگان که دوباره روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است، در آخر با حاشیه‌هایی مواجه شد به گونه‌ای که پایان سریال تغییر کرد.

دوات آنلاین-سریال دلدادگان که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود سریالی در سه فصل است که هر سه فصل آن پشت سر هم روی آنتن می‌رود.

 

فصل اول سریال دلدادگان در زمان حال می‌گذرد. در فصل دوم شاهد گذشته شخصیت‌ها خواهیم بود و در فصل سوم ادامه داستان در زمان حال روایت می‌شود.

آخر سریال دلدادگان چه می‌شود

داستان سریال دلدادگان

در فصل اول سریال دلدادگان شاهد هستیم شخصیتی به نام امیر وارد یک شرکت با مدیریت زنی به نام فرزانه می‌شود و دختر مدیر شرکت به نام ارغوان عاشق او می‌شود. امیر خواهری به نام حدیث دارد که از جمله نقش‌های فرعی داستان است و او نیز با نامزد خود به نام پارسا دچار مشکلاتی می شود. همچنین پدر امیر به نام مالک گذشته‌ای مبهم دارد.

آخر سریال دلدادگان چه می‌شود

در فصل دوم نشان داده می‌شود دختری به نام فرزانه یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز است که عاشق یک مالک که جواهی جاهل مسلک است، می‌شود. مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد و با او ازدواج می‌کند. در این فصل شاهد هستیم هم مالک و هم فرزانه صاحب فرزندانی می‌شود اما یک آتش سوزی آنها را از بچه‌هایشان جدا می‌کند.

 

در فصل سوم و در آخر داستان سریال دلدادگان می‌فهمیم امیر یک مامور امنیتی است که برای اطلاع از کارهای غیرقانونی فرزانه وارد شرکت او شده است. از طرفی معلوم می‌شود امیر درواقع همان پسر گمشده فرزانه است. همچنین معلوم می‌شود ارغوان فرزند مالک است.

 

بیشتر بخوانید:

زندگینامه سامان صفاری، سانیا سالاری

بیوگرافی سارا نجفی و علی سخنگو؛ زن و شوهری که در دلدادگان بازی کرده‌اند

پانته‌آ بهرام در واکنش به حاشیه‌های پایان سریال دلدادگان از خودش دفاع کرد

 

حاشیه‌های آخر سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در پایان حاشیه‌هایی داشت. ماجرا از این قرار بود که دستمزد پانته‌آ بهرام که نقش فرزانه را بازی می‌کرد پرداخت نشد و او از حضور در قسمت آخر سریال خودداری کرد. همین هم باعث شد منوچهر هادی و تیم سازنده پایان داستان را تغییر بدهند البته این تغییر باعث شد داستان آن‌گونه که باید و شاید به اتمام نرسد و با واکنش‌های منفی مواجه شود.

پانته آ بهرام در سریال دلدادگان

ساعت پخش و تکرار دلدادگان از شبکه آی فیلم

سریال دلدادگان هر شب ساعت 22 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 6 صبح و 14 روز بعد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ریحانه 1399/01/24
از نظر من بازیگران شاهرخ استخری وسامان صفاری وسانیا سالاری بهترین بازیگران هستن
ناشناس 1398/08/21
دلدادگان فیلم خوبی بود ولی اخرش خوب تمام نشود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.