2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شکایت از شوهر صیغه‌ای به اتهام تعرض

شکایت از شوهر صیغه‌ای به اتهام تعرض

حسادت زن صیغه ای به همسر دائم شوهر سابقش باعث شد تا او از این مرد به دادگاه شکایت کند و مدعی شود مرد به او تجاوز کرده است.

دوات آنلاین-زن صیغه‌ای بعد از اینکه باخبر شد همسرش با زنی به صورت دائم ازدواج کرده‌است از او شکایت کرد و مدعی شد که این مرد به او تعرض کرده‌ است.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن مدتی قبل به ماموران شکایت کرد و مدعی شد سه سال قبل از سوی مردی جوان مورد تعرض قرار گرفته‌است.

 

این زن گفت: چند سال قبل مردی به من ابراز علاقه کرد و خواست با هم ارتباط داشته باشیم من هم قبول کردم من فکر می‌کردم منظور او ارتباط دوستانه است اما یک روز که با هم قرار گذاشتیم و بیرون رفتیم او به من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

شاکی ادامه داد: او با ایجاد هراس و وحشت در من باعث شد تا نتوانم در این چند سال شکایت کنم و برای اینکه حالم خوب شود مدتهای طولانی درمان می‌کردم تا اینکه حالم بهتر شد و تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

با شکایت این زن مرد جوان احضار شد او اتهام تعرض را رد کرد و گفت: حرفی که این زن می‌زند درست نیست و من به او تعرض نکردم.

 

 

شعبه 3 دادگاه کیفری استان تهران زن جوان را به پزشکی قانونی معرفی کرد. متخصصان اعلام کردند سه سال از زمان وقوع حادثه گذشته و امکان اینکه بتوان تشخیص داد چه اتفاقی افتاده است وجود ندارد.

 

به این ترتیب مرد جوان با وثیقه آزاد شد تا اینکه صبح روز دوشنبه پای میز محاکمه رفت.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی که در شعبه 3 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد زن شاکی در جایگاه قرار گرفت او اتهام علیه مرد را دوباره مطرح کرد و خواستار مجازات او شد.

 

وقتی نوبت به متهم رسید او راز بزرگی را فاش کرد و گفت: من با زن شاکی سه سال قبل ازدواج کرده‌بودم. این زن را به صورت صیغه‌ای به عقد خودم در آورده‌بودم و با هم زندگی می‌کردیم و مادر من در جریان بود که با این زن هستم اما شاکی دوست نداشت خانواده‌اش چیزی بدانند.به همین خاطر هم ما چیزی در این باره نگفته بودیم.

 

متهم ادامه داد: بعد از سه سال ما از هم جدا شدیم و مدت صیغه هم تمام شد من بلافاصله با دختری که به لحاظ اجتماعی هم طبقه ما بود ازدواج کردم و بچه‌دار شدم. زن شاکی از اینکه من خیلی زود ازدواج کردم عصبانی شد او حالا شکایت کرده‌ است که من به او تجاوز کردم در حالیکه ما صیغه خوانده‌ب ودیم و زن و شوهر بودیم.

 

زن جوان گفته‌های متهم را رد کرد و گفت: این مرد دروغ می‌گوید ما زن و شوهر نبودیم من به خاطر اینکه بیمار شده‌ بودم فقط این مرد چندباری به من کمک کرد که دکتر بروم و رابطه دیگری میان ما نبود.

 

بعد از پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او ختم رسیدگی اعلام و دادگاه برای صدور رای وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.