2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی کامل سریال فوق لیسانسه ها؛ خلاصه داستان، بازیگران، ساعت پخش و تکرار و خلاصه فصل‌های قبل

معرفی کامل سریال فوق لیسانسه ها؛ خلاصه داستان، بازیگران، ساعت پخش و تکرار و خلاصه فصل‌های قبل

شخصیت های اصلی سریال لیسانسه ها حالا با مدرک فوق لیسانس دوباره می خواهند زندگی شان را بسازند اما... همه آنچه درباره سریال فوق لیسانسه ها باید بدانید را در زیر بخوانید:

دوات آنلاین-سریال فوق لیسانسه‌ها که در واقع ادامه و فصل سوم سریال لیسانسه‌ها محسوب می‌شود سریالی جذاب است که با داستان و ماجراهای طنز می‌تواند در جلب مخاطب موفق باشد.

 

سریال فوق لیسانسه‌ها را مانند دو فصل لیسانسه‌ها سروش صحت کارگردانی کرده است. صحت نشان داده است در ساخت سریال‌های طنز کاملا خبره است و می‌داند چه طور نظر مخاطب را جلب کند.

 

خلاصه داستان فصل‌های قبل سریال

مازیار، حبیب و مسعود سه شخصیت اصلی سریال لیسانسه‌ها بودند که هر کدام مشکلاتی در نزدگی خود داشتند.

 

مازیار که نقش او را امیر کاظمی بازی می‌کند خانواده‌ای آشفته و پدری معتاد دارد. او در این شرایط تصمیم می‌گیرد مهاجرت کند اما ناگهان می‌فهمد به سرطان مبتلا است.

 

حبیب که نقش او را هوتن شکیبا بازی می‌کند از خانواده ای ثروتمند است. او  قصد ازدواج دارد اما نمی‌داند چگونه همسر مناسب خود را پیدا کند و چگونه پیشنهاد ازدواج بدهد و همین امر مشکلاتی را برایش به وجود می‌آورد.

 

مسعود که نقش او را امیرحسین رستمی بازی می‌کند سومین شخصیت لیسانسه‌ها بود که قصد داشت با دختری به نام ترانه با بازی متین ستوده ازدواج کند اما بی‌کاری و نداشتن خانه دو مانع بزرگ در زندگی او بودند.

 

فصل اول سریال لیسانسه ‌ها دی ماه سال 95 در ۲۸ قسمت پخش شد و فصل دوم این سریال نیز آذر و دی ماه سال 96 در 40 قسمت پخش شد.

معرفی کامل سریال فوق لیسانسه ها؛ خلاصه داستان، بازیگران، ساعت پخش و تکرار و خلاصه فصل‌های قبل

خلاصه داستان سریال فوق لیسانسه‌ ها

مازیار، حبیب و مسعود در سریال فوق لیسانسه‌ها نیز حضور دارند. آنها که نه توانسته‌اند شغلی مناسب پیدا کنند و نه ازدواج کنند بهترین راه را در این می‌بینند که ادامه تحصیل بدهند و مدرک کارشناسی ارشد بگیرند.

 

فوق لیسانسه‌ها بعد از رسیدن به این هدف باز هم با مشکلاتی مواجه می‌شوند. حبیب باز هم عاشق می‌شود و باز هم نمی‌تواند این موضوع را مدیریت کند و در نتیجه اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد.

 

حبیب و مسعود هم همچنان مشکلات مالی دارند و اگرچه مرتب از دوست پولدارشان یعنی حبیب قرض می‌گیرند ولی باز نمی‌توانند به زندگی‌شان سر و سامان بدهند.

معرفی کامل سریال فوق لیسانسه ها؛ خلاصه داستان، بازیگران، ساعت پخش و تکرار و خلاصه فصل‌های قبل

بازیگران سریال فوق لیسانسه‌ ها

بازیگران اصلی همان بازیگران فصل ها قبل هستند با این تفاوت که این بار بهنام تشکر حضور ندارد.

 

هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران و آتنه فقیه نصیری از بازیگران  این سریال هستند.

 

فوق لیسانسه ها چند قسمت است

سریال فوق لیسانسه ها که پخش آن از جمعه 17 آبان آغاز می شود در 30 قسمت ساخته شده و هنوز از ساخت و پخش فصل بعدی این سریال خبری منتشر نشده است.

 

ساعت پخش و تکرار سریال فوق لیسانسه ها

سریال فوق لیسانسه ها هر شب ساعت یک ربع به 9 شب از شبکه سه پخش می‌شود اما اگر دوست داشتید تکرار آن را هم تماشا کنید این سریال در ساعت‌های  یک و نیم شب،10 صبح و دو و نیم ظهر  تکرار می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سارا 1402/03/20
هرکی دوست نداره نگاه نکنه زور نیست که خیلی هم عالیه ممنون از شما آقای صحت فیلمنامتون عالی بود من تا به حال فیلم به این قشنگی ندیده بودم بهترین فیلم جهان بود. و من همچنان منتظر فصل۴ فوق لیسانسه ها هستم لطفا هر چه زود تر بچه ها رو جمع کنید و دوباره با کاراتون ما رو بخندونید هنوز خیلی از کارا مونده؟ ازدواج حبیب، به دنیا آمدن بچه مسعود و هزار تا کار دیگه با تشکر از آقای صحت عزیز🙏
ناشناس 1402/02/18
هر چی آدم الافه ریختتن تو این برنامه ...مضحک ترین سریال
شهاب الدین 1398/08/21
تا الان که خیلی بی نمک و یخ بوده و به نظرم فیلمنامه و کارگردانی خیلی ضعیفی دارد. به زور که نمی شه مخاطب رو خنداتد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.