2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تعرض به زنان توسط 3 مرد شیطان صفت

تعرض به زنان توسط 3 مرد شیطان صفت

شاکی: متهمان با تهدید از من خواستند مقاومت نکنم. آنها سپس در منطقه خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و رها کردند.

دوات آنلاین-اعضای باند شیاطین اراک كه در پوشش مسافربر سه زن را ربوده و قربانی نقشه سیاه خود کرده بودند، در دام پلیس گرفتار شدند.

 

به گزارش جام جم چند روز قبل زن جوانی در تماس با پلیس ۱۱۰ راز جنایت سیاه متهمان را فاش کرد و گفت: در یکی از خیابان های شهر اراک به عنوان مسافر سوار یک خودروی مسافربر شدم که سه مرد سرنشین آن بودند. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم دو سرنشین دیگر خودرو به طرفم حمله ور شده و با تهدید از من خواستند مقاومت نکنم. آنها سپس در منطقه خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و رها کردند.

 

پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و با توجه به اطلاعات شاکی و کشف سرنخ هایی در صحنه جرم، سه متهم را شناسایی کرده و آنها را در سه عملیات جداگانه دستگیر کردند.

 

در بازرسی خودروی آنها دو بلاك جعلی کشف شد رئیس پلیس اراک در این باره گفت: با بررسی شکایت های مشابه مشخص شد دو زن دیگر نیز به این شیوه ربوده شده اند که شکات پس از روبه رو شدن با متهمان آنها را شناسایی کردند.

 

سرهنگ مختاری اضافه کرد: پس از تحقیقات مقدماتی، پرونده متجاوزان برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.