2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مرد پولدار چرا زن سابقش را کشت

مرد پولدار چرا زن سابقش را کشت

متهم: زنم همیشه دخترم را اذیت می کرد و همین موضوع باعث شد که از او کینه به دل بگیرم.

دوات آنلاین-مرد پولداری که همسر سابقش را مقابل چشمان دختر نوجوانش به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

 

به گزارش جوان، ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۷ آبان سال قبل بود که دختر جوانی تلفنی مأموران پلیس را از قتل مادرش باخبر کرد.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۵ سنایی به محل حادثه که ساختمان چهار طبقه مسکونی در خیابان مطهری بود، اعزام شدند.

 

مأموران در زیر زمین خانه با جسد زن 55 ساله ای به نام سمیرا که با ضربات جسم سختی به سر و ضربات متعدد چاقو به بدنش به قتل رسیده بود، روبه رو شدند.

 

پس از این بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. تیم جنایی در نخستین گام از دختر مقتول که شاهد قتل مادرش بود تحقیق کردند.

 

وی گفت: این ساختمان چهار طبقه متعلق به پدرم است، اما مدتی قبل پدر و مادرم به خاطر اختلافی که با هم داشتند از هم جدا شدند و به همین خاطر پدرم در زیرزمین و مادرم در یکی از طبقات زندگی می کرد. من گاهی خانه پدرم بودم و گاهی هم خانه مادرم زندگی می کردم. از آنجایی که مدتی است معتاد به مواد مخدر شیشه شده ام بیشتر بیرون از خانه زندگی می کنم تا اینکه شب قبل به خانه پدرم رفتم که مادرم به سراغم آمد تا مرا پیش روانپزشک ببرد، اما پدرم مخالفت کرد و گفت به مادرم اعتماد ندارد. پدر و مادرم با هم درگیر شدند که دقایقی بعد پدرم ابتدا با چکش به مادرم حمله کرد و بعد با چاقو او را به قتل رساند و در ادامه هم از خانه فرار و در را روی ما قفل کرد. من شیشه مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم به همین خاطر ۱۵ ساعت با جسد مادرم زندگی کردم تا اینکه حالم بهتر شد و در خانه را تخریب کردم و تلفنی موضوع را به پلیس خبر دادم.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری مرد همسرکش آغاز کردند تا اینکه دو ماه بعد رد او را در کمپ ترک اعتیادی حوالی تهران زدند و او را دستگیر کردند.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم خود اقرار کرد. وی درباره قتل همسر سابقش گفت: من پیمانکار هستم و وضع مالی خوبی دارم. حدود ۲۰ سال قبل همسر اولم فوت کرد و پس از مدتی با مقتول که از بستگان یکی از کارگرانم بود، آشنا شدم.

 

او قبل از ازدواج با من با مرد دیگری ازدواج کرده بود و دو پسر هم داشت که با من ازدواج کرد. ابتدا زندگی خوبی داشتیم تا اینکه دخترم بدنیا آمد.

 

پس از بدنیا آمدن دخترم فکر می کردم زندگی ما بهتر می شود، اما چند سال بعد که دخترم معتاد شد. زندگی ما هم به تلخی کشید به طوری‌که از هم جدا شدیم و او در طبقه بالا ساختمان زندگی می کرد و من هم در زیرزمین ساختمانم زندگی می کردم.

 

وی ادامه داد: او همیشه دخترم را اذیت می کرد و همین موضوع باعث شد که از او کینه به دل بگیرم. روز حادثه او قصد داشت دخترم را از خانه من بیرون ببرد که با هم درگیر شدیم و او را به قتل رساندم. پس از قتل فرار کردم و چند روزی در پارکهای سطح تهران سرگردان بودم و بعد تصمیم گرفتم برای فرار از دست پلیس در کمپ ترک اعتیادی مخفی شوم.

 

وی ادامه داد: چند ماهی در کمپ بودم اما در نهایت مأموران پلیس مرا پیدا کردند.

 

در حالی که تحقیقات از متهم ادامه داشت دختر مقتول با حضور در دادسرا پدرش را بخشید اما دو پسر مقتول برای قاتل درخواست قصاص دادند. پس از این قاضی غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران کیفرخواست متهم را صادر کرد و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاد.

 

بنابراین متهم به زودی از سوی هیئت قضایی یکی از شعبه های دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل همسر سابقش محاکمه می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.