2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
عبدالله قرداش کیست + تصویر

عبدالله قرداش کیست + تصویر

عبدالله قرداش یکی از تروریستهای بی رحم داعش است که حتی در بین خود اعضای این گروه تروریستی به قساوت شهره است.

دوات آنلاین-عبدالله قرداش ،یکی از تروریست‌های بی رحم داعش است که جانشین ابوبکر بغدادی شده است.

 

فارس به نقل از هفته نامه نیوزویک در گزارشی به نقل از منابع آگاه گزارش داد عملیات نیروهای آمریکایی در روزهای شنبه و یک شنبه منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی و همچنین «ابو الحسن المهاجر» شد اما این گروه از قبل یک جانشین برای بعد از مرگ ابوبکر بغدادی منصوب کرده بود.

 

نیوزویک د ر ادامه توضیح داده است که «عبدالله قرداش» معروف به «حاجی عبدالله العفری» در ماه اوت به عنوان جانشین ابوبکر بغدادی انتخاب شده بود و کفته می‌شود که خود ابوبکر بغدادی این موضوع را پیشنهاد است.

 

جهان نیوز نیز به نقل از سایت‌های عربی نوشته بود: قرداش یکی از نزدیکان البغدادی است و زمانی که خلیفه خودخوانده داعش در موصل بود، او یکی از حکام شرع در این شهر بوده است. او همچنین از نزدیکان ابو علا العفری (رهبر داعش در زمان مجروح بودن البغدادی) بوده و در مدت ریاست کوتاه او توانسته به قدرت بیشتری برسد.

 

سایتهای عربی نزدیک به داعش گفته اند که پدر قرداش یکی از خطیبان مشهور سلفی بوده و او یکی از اولین افرادی است که بعد از سقوط موصل از البغدادی استقبال کرد.

 

طبق گزارش سایت تسریبات، قرداش یکی از تروریستهای بی رحم داعش است که حتی در بین خود اعضای این گروه تروریستی به قساوت شهره است. با این وجود، چرا البغدادی او را به عندان جانشینش انتخاب کرده است؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.