2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی  کامل ویدا جوان  بازیگر  نقش صبا در سریال زیر همکف

بیوگرافی کامل ویدا جوان بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف

ویدا جوان در سریال زیر همکف نقش صبا را بازی کرده است. با بیوگرافی او آشنا شوید:

دوات آنلاین-ویدا جوان که یکی از موفق ترین بازی هایش را در نقش کتایون در سریال ماه و پلنگ انجام داده در سریال زیر همکف نیز در نقش صبا بازی کرده است. او متولد 1365 در تهران، بازیگر است.

 

ویدا جوان فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری است، او علاوه بر بازیگری طراحی لباس نیز می کند و مدتی نیر به عنوان مدل کار کرده است. او تجربه حضور موفق در کارهای طنز و جدی را نیز دارد.

 

بازی در نقش نامزد پژمان در سریال پژمان از جمله کارهای موفق طنز ویدا جوان است و بازی در نقش کتایون در سریال  ماه و پلنگ هم از بازی های موفق جدی او محسوب می‌شود.

 ویدا جوان  بازیگر  نقش کتایون در سریال ماه و پلنگ همراه شوهرش

ویدا جوان ؛ از آغاز بازیگری تا شهرت

این بازیگر علاوه بر حسابداری دانش آموخته بازیگری تئاتر در آموزشگاه مرحوم حمید سمندریان است، او در سال 91 و زمانی که کارهای نمایشی انجام می‌داد به حسن فتحی برای سریال زمان  معرفی شد و سریال زمانه  شروع حرفه ای و موفق  جوان در تلویزیون بود.

 

او یک سال بعد با سریال پژمان و در نقش مقابل پژمان جمشیدی تجربه موفقی کسب کرد. سپس در سال 94 با سریال شمعدونی شهرت خود را به دست آورد و در سریال ماه و پلنگ با نقش کتایون جایگاهش را تثبت کرد.

 

وی طراحی لباس نیز می کند و در سال 94 به عنوان مانکن تبلیغاتی یک برند لباس فعالیت داشت.

 

ازدواج ویدا جوان

ویدا جوان با آیلا تهرانی ازدواج کرده است. او می‌گوید: حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گردد.

 

یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدایآیلا برد تا تست بدهم طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با آیلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است.

 بیوگرافی  کامل ویدا جوان  بازیگر  نقش کتایون در سریال ماه و پلنگ

 او می گوید: راستش را بخواهید در ازدواج ما بسیاری از چیزها از جمله مراسم خواستگاری و مراسم عقد و عروسی به شیوه های رایج برگزار نشد.

 

سعی کردیم ضمن احترام به سنت آنطور که خودمان دوست داریم این مراسم را برگزار کنیم، اتفاقی که در خواستگاری ما رخ داد و شاید به نظر برخی ها حتی نامتعارف به نظر برسد این بود که من از شوهرم خواستگاری کردم.

 

شوهرم از این کار شگفت زده شد بدون درنگ به او پاسخ مثبت دادم.

 

آیلا تهرانی همسر ویدا جوان نیز می گوید: وقتی به خواستگاری ویدا رفتم به جای گل و شیرینی کتاب سعدی را برای مادر ویدا و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج را برای خود او هدیه بودم.

 

این موضوع برای هر دوی ما بسیار عزیز و دوست داشتنی بود. من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم.

 

به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود، به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7000 شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد. حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد.

 

ویدا جوان درباره شوهرش می گوید:همسر من آشپز کم نظیری است و غذایی که طبخ می کند، در حد رستوران های پاریس است. به همین خاطر ترجیح می دهم در خیلی از موارد در حد یک کمک آشپز عمل کنم و احتیاجات  او را در آشپزی برایش فراهم کنم.

بیوگرافی  کامل ویدا جوان  بازیگر  نقش کتایون در سریال ماه و پلنگ

علاقه بین این زوج آنقدر زیاد است که باعث شده ویدا جوان از مرگ فقط به این خاطر که از همسرش جدا می شود وحشت داشته باشد او می‌گوید: هر بار به مردن فکر می کنم، جدایی از آیلا تنها چیزیه که سبب می شود از مرگ بترسم.

 

نه به خاطر اینکه همسرم است، نه ! و نه به این دلیل که من آدم رمانتیکی هستم، که چندان هم رمانتیک نیستم؛ به این خاطر که خیلی کم پیش می آید آدم رفیقی داشته باشد که نگاهش پر از عشق باشد و دستانش مملو از احساس. قلبش پر از نیروی مثبت و سازنده باشد و به معنای واقعی رفاقت کند.

 

نظر ویدا جوان درباره بازیگری

ویدا جوان درباره شغل بازیگری می گوید: متأسفانه حرفه ما یک شغل نا امن به حساب می‌ آید. به خصوص اینکه راه‌ های زیادی برای ورود است. به شخصه دغدغه این روزهای من این است بتوانم به لحاظ حرفه‌ ای و تخصصی قوی شوم و فضای نا امن را از بین ببرم و رشد فکری و کاری داشته باشم.

 

خانواده من این فضا را ایجاد نكردند كه به هنر بپردازم اما همسرم این امكان را برایم فراهم كرد تا دنبال آن چیزی بروم كه هم به آن بسیار علاقه دارم و هم در آن مستعد هستم، نمی‌ گویم در هنر صاحب بینشی هستم اما هر آنچه دارم بابت هنر از حمایت های  ایلا تهرانی است.

 

فیلم‌ها و سریال‌های ویدا جوان

ویدا جوان در چندین سریال تلویزیونی و فیلم بازی کرده است سریال‌ های تلویزیونی عبارتند از:

 ● زمانه – ۱۳۹۱

● پژمان – ۱۳۹۲

● آسمان – ۱۳۹۳

● شمعدونی – ۱۳۹۴

● ماه و پلنگ – ۱۳۹۵

● دیوار شیشه‌ ای – ۱۳۹۵

● سریال زیر همکف – ۱۳۹8

 

فیلم‌ های سینمایی که ویدا جوان در آنها بازی کرده شامل فیلم‌های زیر می شود:

● ملبورن – ۱۳۹۲

● از ما بهترون – ۱۳۸۷

● جان به حراج – ۱۳۹۲

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.